Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Στραγγάλισε την 18χρονη κολλητή της αλλά την πάτησε - Η selfie αποκάλυψε τη φονική ζώνη

Δεν υπάρχει το τέλειο έγκλημα. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Cheyanne Rose Antoine η οποία στραγγάλισε την κολλητή της Brittney Gargol, το πτώμα της οποίας βρέθηκε δύο χρόνια μετά τη δολοφονία της, σε δρόμο κοντά στο Saskatoon του Καναδά, όπως αποκάλυψε το CBC News.
Η Cheyanne Rose Antoine καταδικάστηκε σε 7 χρόνια φυλακή μετά τη selfie που εντόπισαν οι αρχές στο facebook και πρόδωσε το φονικό όπλο, δηλαδή τη ζώνη της.

Η 21χρονη ομολόγησε ότι χρησιμοποίησε τη ζώνη της για να στραγγαλίσει την κολλητή της καθώς και ότι τα έπιναν τη νύχτα του θανάτου της και μάλωσαν. Από εκεί και πέρα δήλωσε πως δεν θυμάται τίποτα αν και παραδέχτηκε πως σκότωσε την 18χρονη.


Η selfie που πρόδωσε την δολοφόνο

Η Cheyanne Rose Antoine πριν σκοτώσει την φίλη της είχε ανεβάσει στο facebook μια selfie δική της με την κολλητή της. Τα δύο κορίτσια ποζάρουν χαμογελαστά.

Στη selfie η Cheyanne Rose Antoine φαίνεται να φορά μια μεγάλη ζώνη. Αυτή που χρησιμοποίησε για να στραγγαλίσει την κολλητή της και βρέθηκε δίπλα στο πτώμα της.



«Μου λείπεις τόσο πολύ! Εύχομαι να μπορούσα να σε δω αλλά είμαι τόσο χαρούμενη που με επισκέφθηκες στο όνειρό μου. Ξύπνησα με δάκρυα. Είμαι ευλογημένη που σε γνώρισα και ήσουν μέρος της ζωής μου. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω εκείνες τις δύο μέρες που έμελλε να είναι οι τελευταίες που μπορούσε να σε αγκαλιάσω, να σου μιλήσω και να γελάσω μαζί σου» είχε σχολιάσει κάτω από τη selfie τους η Cheyanne.

«Ανυπομονώ για τη μέρα που θα σε δω ξανά. Πες γεια στη μητέρα μου για μένα! Αυτό το όνειρο ήταν τόσο αληθινό. Σ’ αγαπώ τόσο πολύ και μου λείπεις απίστευτα. Ήσουν πολύ νέα για να φύγεις. Δεν θα ξεχάσω ποτέ. Πάντα με πίστευες. Θα σε κάνω περήφανη κορίτσι μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ