Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Ο Ρονάλντο θέλει να πάει Χόλιγουντ

Την επόμενη μέρα μετά το ποδόσφαιρο, έχει στο μυαλό του ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξη του.

Ο Ρονάλντο έδωσε συνέντευξη στον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο για λογαριασμό του Sky Italia και η συζήτηση πήγε στη ζωή μετά το ποδόσφαιρο. Τότε ο Πορτογάλος αποκάλυψε ότι θέλει να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο.

«Αυτό που είναι πραγματικά καλό είναι ότι όταν σταματήσω, θα έχω καλή ζωή. Δεν το λέω αυτό επειδή θα έχω πολλά χρήματα, αλλά επειδή θα δοκιμάσω νέα πράγματα. Θέλω να προσπαθήσω να κάνω ταινίες. Άλλωστε έχω τις δουλειές μου, τα ξενοδοχεία μου, τα γυμναστήρια μου, τα ρούχα μου με τη Nike», είπε ο Κριστιάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ