Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Οργή Γιάννη Καλλιάνου για την δήθεν προειδοποίηση χιόνια από εκείνον και τη NASA το 2018

Σκληρή απάντηση μέσω facebook έδωσε ο γνωστός μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος για ένα άρθρο με τίτλο "ποια η προειδοποίηση για χιόνια από Καλλιάνο και NASA το 2018;».

Έγραψε συγκεκριμένα ο Γιάννης Καλλιάνος:

"ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟ dt ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΜΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗ NASA

Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορεί σε εκατοντάδες σελίδες στο διαδίκτυο, ένα άρθρο με τίτλο :

«Ποια η προειδοποίηση για χιόνια από Καλλιάνο και NASA το 2018;»

Δυστυχώς αλλά για κάποιο λόγο εμπλέκεται το όνομα μου στο συγκεκριμένο άρθρο και μάλιστα, αν μπει κανείς να το διαβάσει, αναφέρει μια δήλωση μου η οποία έγινε πριν 3-4 ημέρες, όταν ανέφερα ότι η κακοκαιρία με τις καταιγίδες "αποχωρεί" από τη χώρα μας.

Δηλαδή, αυτό που είχα ανακοινώσει για την προηγούμενη κακοκαιρία, το παίρνουν και το βάζουν ως δήλωση μου για κάποιο κατασκευασμένο άρθρο που εμπλέκουν και τη NASA.

Σας παρουσιάζω το πλήρες άρθρο :

«Ποια η προειδοποίηση για χιόνια από Καλλιάνο και NASA το 2018;

Τι δείχνουν οι επιστημονικές έρευνες και γιατί κάνουν λόγο για νέα εποχή των παγετώνων. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι το 2018 η Γη μπορεί να παρουσιάσει εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες που θα μπορούσαν να φέρουν μια νέα εποχή των παγετώνων στον πλανήτη.

Μιλώντας στην Daily Star, ο μετεωρολόγος Paul Dorian συμφώνησε ότι η μειωμένη ηλιακή δραστηριότητα θα μπορούσε να μας φέρει μια νέα εποχή παγετώνων.

«Αν η ιστορία αποτελεί οδηγό, είναι ασφαλές να πούμε ότι η αδύναμη ηλιακή δραστηριότητα για ένα παρατεταμένο χρονικό διάστημα μπορεί να έχει μια επίδραση ψύξης στις παγκόσμιες θερμοκρασίες στην τροπόσφαιρα, που είναι το κάτω μέρος από το στρώμα της ατμόσφαιρας της Γης – και όπου όλοι ζούμε».

«Η καιρική κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί αλλά για ακόμη λίγο θα μας απασχολήσουν οι βροχές που όμως δεν θα έχουν την ένταση των προηγούμενων ημερών» γράφει στο Facebook ο μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Γιάννη Καλλιάνου:

«Δυστυχώς αλλά μετά από μια ολόκληρη εβδομάδα συνεχόμενων καταιγίδων, ο απολογισμός είναι οι 19 νεκροί, οι αγνοούμενοι, οι πλημμύρες αλλά και οι πολλές καταστροφές σε καλλιέργειες και περιουσίες.»

Και πείτε μου τώρα εσείς, τι σχέση έχω εγώ με το συγκεκριμένο άρθρο; Γιατί εμπλέκεται το όνομα μου; Προφανώς οι λόγοι είναι γνωστοί. Οι άνθρωποι θέλησαν να μαζέψουν "κλικ" βάζοντας και το όνομα ενός Μετεωρολόγου μέσα στο άρθρο για να τραβήξουν τα βλέμματα.

Η ενημέρωση μου γι' αυτό το γεγονός έγινε από την ομάδα https://www.facebook.com/EllinikaHoaxes/ και τον αρμόδιο διαχειριστή της σελίδας κ. Θάνο Επαχτίτη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ