Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Γυναίκα έχει έξι εραστές ταυτόχρονα, καθώς της αρέσουν οι «ρεζέρβες»

Η γνωστή βρετανική εφημερίδα Guardian διαθέτει μία από τις πιο δημοφιλείς στήλες, μέσω της οποίας αναγνώστριες και αναγνώστες μοιράζονται με το κοινό τις εμπειρίες τους από τη σεξουαλική τους ζωή. Φυσικά ανώνυμα. Η τελευταία περίπτωση εξομολόγησης ωστόσο έχει ένα παραπάνω ενδιαφέρον.

Μία γυναίκα κοντά στα 50 της αναφέρει πως είναι διψασμένη για σεξουαλική επαφή καθώς μία αποτυχημένη σχέση της όταν ήταν στα 20 της με ένα αλκοολικό με προβλήματα λίμπιντο, την οδήγησαν να συνειδητοποιήσει τις ανάγκες της.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή της γυναίκας:

«Συγκατοικούσα με έναν συνομήλικό μου στα 20 μου, αλλά ήταν αλκοολικός και ιδιαίτερα καταπιεστικός. Το σεξ μαζί του δεν ήταν μόνο χλιαρό, αλλά συνέβαινε και σπάνια, περίπου δυο φορές το χρόνο. Επιπλέον, δεν του άρεσε όταν αυνανιζόμουν, οπότε σταμάτησα να το κάνω. Δοκίμασα την ψυχοθεραπεία για να λύσω τα ψυχολογικά προβλήματα που μου δημιουργήθηκαν, αλλά αυτό δεν λειτούργησε.

Μετά από δέκα χρόνια τον εγκατέλειψα. Ήμουν 30 ετών όταν έβαλα μια αγγελία στην προσωπική στήλη μιας εφημερίδας, ζητώντας γνωριμία με έναν ηλικιωμένο κύριο, αφού οι νέοι μου φαίνονταν ιδιαίτερα προβληματικοί. Γνώρισα αρκετούς άνδρες, αλλά καλύτερα τα πήγα με έναν τρυφερό 68χρονο. Ήταν εκπληκτικό να νιώθεις ότι σε εκτιμούν και κάναμε έρωτα από το πρώτο κιόλας ραντεβού. Ήταν συνταξιούχος και μου είπε ότι αν ζούσα μαζί του, θα μου παρείχε σωματική τρυφερότητα όποτε ήθελα. Έβαλα τα κλάματα. Μετακόμισα σπίτι του και κάναμε έρωτα κάθε βράδυ και κάθε πρωί τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα ακόμα και μέσα στη μέρα. Αυτή η σχέση κράτησε τέσσερα χρόνια.

Όταν χωρίσαμε, δεν ήθελα ξανά να συζήσω με κάποιον, όμως είχα συνηθίσει τους καθημερινούς οργασμούς και το σεξ πάνω από 10 φορές την εβδομάδα. Βγήκα μερικά ραντεβού αλλά κανείς από τους άνδρες που γνώρισα δεν ήταν τόσο διαθέσιμος όσο ο συνταξιούχος εραστής μου. Έτσι, άρχισα να έχω παράλληλη σχέση μαζί με πολλούς, ώστε να έχω πάντα στη διάθεσή μου την ανδρική συντροφιά, αλλά και "ρεζέρβες".

Παρότι ζω σε μικρή πόλη, δεν είχα πρόβλημα να διατηρώ παράλληλες σχέσεις με έως και έξι άνδρες την τελευταία δεκαετία.

Είναι όλοι τους γλυκύτατοι και τους αρέσει να είναι μαζί μου. Κάθε άνδρας κάνει έρωτα διαφορετικά, αλλά δεν με δυσκολεύει να θυμάμαι τι προτιμά ο καθένας. Η οικειότητα της αγκαλιάς τους μου το θυμίζει αμέσως.

Τον ένα από τους εραστές μου τον γνώρισα πριν από 15 χρόνια και τον πιο πρόσφατο πριν από έξι. Ο ένας είναι 13 χρόνια μεγαλύτερος από εμένα, ενώ κάποιοι έχουν τα μισά μου χρόνια. Το ρεκόρ μου είναι είναι τέσσερις συνευρέσεις σε 24 ώρες. Κάνω σεξ τουλάχιστον επτά φορές την εβδομάδα. Δοκίμασα να φτάσω τις 21 φορές, αλλά μετά τις 18 ένιωσα σαν πεταλούδα που έχει πλησιάσει επικίνδυνα στη φλόγα.

Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω είναι "φυσιολογικά" αλλά εγώ και οι εραστές μου είμαστε ικανοποιημένοι και ευτυχισμένοι. Και δεν δίνω δεκάρα τι λένε οι επικριτές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ