Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Γάμος στο νοσοκομείο μισό αιώνα μετά τη γνωριμία τους

Έχοντας κλείσει τα 70 χρόνια τους, οι Jennifer Meyerink και Stephen Walbert ένωσαν τις ζωές τους στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται ο 73χρονος, στη Νέα Υόρκη, μετά την επανασύνδεσή τους ύστερα από 50 χρόνια.

Πριν από μισό αιώνα, η 72χρονη σήμερα Jennifer και ο 73χρονος Stephen συναντήθηκαν στο Τρινιντάντ και Τομπάγκο, όπου ο Walbert υπηρετούσε με το αμερικανικό ναυτικό και εργαζόταν ως dj στη βάση. Όπως γράφει το The Daily Caller, ξαναβρέθηκαν πριν δύο χρόνια μέσω των social media, μετά τον θάνατο των συζύγων τους.

«Ήταν στο πρώτο σκαλί πάνω πάνω και κοιτούσε προς τα κάτω εμένα κι εγώ την κοιτούσα. Ήμουν τόσο νευρικός, θεέ μου, τόσο νευρικός. Προχώρησα και τα πόδια μου έτρεμαν. Μόλις την είδα, ήξερα πως η φλόγα έκαιγε ακόμα. Ήξερα πως έπρεπε να την πάρω πίσω» δήλωσε ο Walbert, σύμφωνα με το USA Today.

Η Meryerink ζούσε στον Καναδά και ο Walbert στο Γουισκόνσιν όταν ξαναβρέθηκαν. Λίγο μετά ο Walbert μετακόμισε στον Καναδά για να είναι με την αγαπημένη του.

Το 2016, ο άνδρας διαγνώστηκε με λευχαιμία και το ζευγάρι μετακόμισε στο Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης, όπου ζει ο γιος του, για να υποβληθεί στην απαραίτητη θεραπεία.

Δεν γνωρίζουν πόσο καιρό ακόμα θα έχουν μαζί, είναι όμως αποφασισμένοι να κάνουν την κάθε στιγμή ξεχωριστή.

«Έχω μια συγκεκριμένη στάση, παίρνω τα πράγματα ένα ένα» δηλώνει ο Walbert, «έτσι πρέπει να ζεις. Δεν μπορείς να κοιτάς το μέλλον και να μην κοιτάς το παρελθόν. Το σήμερα είναι σήμερα, το αύριο είναι αύριο. Αλλά αύριο θα έχω μια σύζυγο στο πλευρό μου, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο τυχερός και πιο ευτυχισμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ