Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

«Έδεσε» μέχρι το 2021 Πέλκα και Κουλούρη ο ΠΑΟΚ

Ήταν δεδομένο εδώ και καιρό, αλλά έμενε το τυπικό σκέλος. Ο λόγος για την ανανέωση συμβολαίου των Δημήτρη Πέλκα και Ευθύμη Κουλούρη από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Κάτι που έγινε σήμερα, με τους δύο ποδοσφαιριστές να παραμένουν στον «δικέφαλο» του Βορρά μέχρι το καλοκαίρι του 2021.


Πέλκας: Θα δώσω τα πάντα, τα καλύτερα έρχονται

Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, ο Πέλκας μίλησε στην PAOKTV για το παρόν και το μέλλον τόσο το δικό του όσο και της ομάδας.



Αναλυτικά όσα είπε:

Για τις πρώτες του στιγμές στον ΠΑΟΚ: «Είναι τελείως διαφορετικά τα αποδυτήρια, ήμουν 18 χρονών, 18,5 νομίζω, είχαμε το πρώτο ευρωπαϊκό ματς με την Μπνέι Γιεχούντα και είχα πετύχει και το πρώτο μου επίσημο γκολ στο γήπεδο. Πολύ ωραίες στιγμές... Έχω ζήσει πάρα πολύ ωραίες στιγμές, εύχομαι να ζήσω ακόμη περισσότερες και πιο ωραίες και θα κάνω τα πάντα για αυτό».

Για το περιβραχιόνιο του αρχηγού: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα σίγουρα να φοράω το περιβραχιόνιο. Θέλει ικανότητα, θέλει να το πιστεύεις, να αγαπάς την ομάδα, αυτούς που σε έκαναν ποδοσφαιριστή. Θα δίνω τα πάντα κάθε μέρα, να προσπαθώ να βελτιώνομαι και να γίνομαι ηγέτης μέσα στον αγωνιστικό χώρο».

Για την εμπιστοσύνη που του δείχνουν στον ΠΑΟΚ: «Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να σου δείχνουν εμπιστοσύνη, να παίρνεις θετική ενέργεια από όλους. Προσπαθώ κι εγώ από τη δική μου μεριά να δίνω ότι μπορώ σε κάθε αγώνα, σε κάθε προπόνηση. Κάποιες φορές μπορεί να μην είμαι καλός, μπορεί να υπάρχει μία γκρίνια, αλλά από αυτό μαθαίνεις και βγαίνεις πιο δυνατός, ειδικά στην Τούμπα. Έχω περάσει και κακές στιγμές, εύχομαι να είναι λιγότερες όσο καθίσω στην Τούμπα και να είναι περισσότερες οι χαρές, γιατί έφτασε η ώρα πιστεύω και χρόνο με το χρόνο θα έρχονται όλες οι χαρές, τις οποίες θέλει να δει ο κόσμος κι εμείς και μέσα από το σύνολο, από εδώ από τα αποδυτήρια, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα».

Για το παρόν και το μέλλον του στην ομάδα: «Είναι πραγματικά πολύ ωραίο συναίσθημα το να αγωνίζεσαι σε αυτή την ομάδα και θα προσπαθήσω πραγματικά να ανταποδώσω όλα όσα μου έχει δώσει αυτή η ομάδα».


Κουλούρης: Να ζήσω μεγάλες στιγμές στον ΠΑΟΚ

Τη σιγουριά του ότι θα ζήσει ακόμη καλύτερες στιγμές στην Τούμπα εξέφρασε ο Κουλούρης με δηλώσεις του στην κάμερα του PAOKTV, λίγο μετά την επίσημη ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου του.



Αναλυτικά όσα είπε:

Για το τι έχει αλλάξει από το ντεμπούτο του μέχρι σήμερα: «Έχουν αλλάξει πολλά, κάθε μέρα παίρνεις εμπειρίες σε μία τέτοια ομάδα. Νομίζω ότι έχω μεγαλώσει, έχω ωριμάσει περισσότερο. Τα πράγματα είναι διαφορετικά, οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Κάθε χρόνο, κάθε μέρα, κάθε ματς γίνονται βήματα προόδου».

Για το τι θα ήθελε να αλλάξει μέχρι το 2021: «Θα ήθελα να γίνομαι καλύτερος συνέχεια, να βελτιώνομαι και να μπορέσω να καθιερωθώ. Να βρίσκομαι στην ομάδα, να βρίσκομαι στην ενδεκάδα και να δώσω ότι καλύτερο μπορώ, όλες μου τις δυνάμεις, για να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει».

Για την πιο ευχάριστη ανάμνηση του: «Σίγουρα το Κύπελλο. Πιστεύω ότι θα έρθουν ακόμη περισσότερα τρόπαια. Κάθε στιγμή είναι σημαντική για μένα, ακόμη και στιγμές που δεν πας καλά, πρέπει να τα βλέπεις όλα. Όπως είπα και πριν, το Κύπελλο είναι η καλύτερη στιγμή, αλλά θέλω να ζήσω ακόμη περισσότερα και ατομικά, δίνοντας όσο περισσότερα μπορώ και συλλογικά, με ακόμη περισσότερα τρόπαια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ