Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Τέλος η Χριστίνα Βραχάλη από τον ΣΚΑΪ μετά από 14 χρόνια

Την αποχώρησή της από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ανακοίνωσε η αθλητικογράφος Χριστίνα Βραχάλη μέσα από μια ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό της στο Facebook.

Ειδικότερα, στην ανάρτησή της σημείωσε:

Είμαι της άποψης πως στη ζωή κάνουμε κύκλους. Πρέπει να έχεις τη δύναμη και τη διορατικότητα να κοιτάς μπροστά και να μπορείς να διακρίνεις πότε αυτός ο κύκλος κλείνει. Για μένα ο τεράστιος και σημαντικός κύκλος του «ΣΚΑΪ» κλείνει σήμερα έπειτα από 14 χρόνια. Ήμουν παιδί όταν ξεκίνησα. Το παιδί όμως μεγάλωσε και ήρθε η ώρα του να φύγει από το «πατρικό» του σπίτι. Το σπίτι που μεγάλωσε, που αγάπησε και που αγαπήθηκε, που έκλαψε, που ενίοτε αδικήθηκε, που διακρίθηκε, που έμαθε, και εντέλει ωρίμασε.. Ήρθε η ώρα να δημιουργήσει νέα όμορφα πράγματα, να δοκιμάσει τις δυνάμεις του... Έχοντας αυτές τις τόσο γερές βάσεις, νιώθει απόλυτα ασφαλές για το επόμενο βήμα...



Ένας κύκλος κλείνει για να ανοίξει ένας άλλος.

«Σπίτι» πιθανότατα να αλλάξω. «Οικογένεια» όμως ποτέ. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που άκουγα όλα αυτά τα χρόνια στο ακουστικό μου και που ξέρω πως δεν κάνει εύκολα φίλους, αλλά εγώ τον θεωρώ δικό μου άνθρωπο πια, Άγγελε το «ευχαριστώ» και το «σε εκτιμώ» είναι λίγο..

Γιώργο Τσαντάκη, Νίκο Σταματέλο, 14 Πρωτοχρονιές, αμέτρητες αργίες και άπειρες Κυριακές μαζί. Δοκιμαστήκαμε πολύ αλλά ρε εσείς με ξέρετε πιο καλά κι απ τους γονείς μου. Σας αγαπώ.

Μιχάλη, Άρη, Μανώλη, Νίκο, Γιώργο, Ευρυδίκη, Θέμη, Νίκο, Δημήτρη, Χρήστο.. Θα μου λείπετε πολύ συχνά..

Καλή αντάμωση μωρέ.. Με κάνατε καλύτερο άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ