Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΝΔ για συνέντευξη Πολύδωρα στην ΕΡΤ: Όλοι κατάλαβαν γιατί προτάθηκε από τον Τσίπρα

Με μια αιχμηρή ανακοίνωση σχολίασε η Νέα Δημοκρατία την σημερινή συνέντευξη του Βύρωνα Πολύδωρα στην ΕΡΤ, τονίζοντας ότι ''όλοι κατάλαβαν γιατί τον πρότεινε ο κ. Τσίπρας''.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΝΔ είχε ως εξής:
Μετά τη σημερινή παρουσία του κ. Πολύδωρα στην Ε.Ρ.Τ. όλοι κατάλαβαν γιατί τον πρότεινε ο κ. Τσίπρας και ποια ακριβώς είναι τα προσόντα του...

Στην πρωινή του συνέντευξη στην ΕΡΤ, ο πρώην υπουργός εμφανίστηκε αποκαλυπτικός σε σχέση με την πρόταση που του έκανε ο πρωθυπουργός για να αναλάβει πρόεδρος του ΕΣΡ, ενώ εξέφρασε και την θλίψη του για την στάση της ΝΔ σε αυτήν.
Όπως είπε ο Βύρων Πολύδωρας ο διάλογος του με τον Αλέξη Τσίπρα είχε ως εξής:
Τσίπρας: Τι λες Βύρωνα για πρόεδρος του ΕΣΡ;
Πολύδωρας: Ευχαριστω αλλά έχω πολλούς εχθρούς
Τσίπρας: Ναι αλλά έχεις και περισσότερους φίλους
Πολύδωρας: Αλλά έχω πολλούς εχθρούς.
Συμπλήρωσε, δε, μιλώντας στους δημοσιογράφους στο στούντιο της ΕΡΤ: «Τελικά έχω πολλούς εχθρούς όλη την ηγετική ομάδα της ΝΔ»: Δεν μου μιλούν, με συκοφαντούν, έχουν τα κέντρα με τα Social media και χτυπάνε, εκτελούν.
Μάλιστα, σε σχέση με την αντίθεση που εξέφρασε η ΝΔ στο πρόσωπό του τόνισε: ''Το είδα και στενοχωρήθηκα πολύ. Με είχαν διαγράψει... Τι άλλο θέλουν; Θέλουν να απαξιώσουν την υποψηφιότητά μου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ