Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

New Digital Single -Νέα Μουσική Κυκλοφορία -Πόλυ Δανέζη -'Εχω Φύγει

Μια ξεχωριστή λαϊκή φωνή,η Πόλυ Δανέζη με μια πετυχημένη πορεία στην Αθηναϊκή διασκέδαση τα τελευταία χρόνια, με ιδιαίτερες συνεργασίες μας παρουσιάζει το πρώτο της τραγούδι ένα digital single με τιτλο ΄'Εχω Φύγει΄΄

΄΄Σήμερα κερδίζει πάλι τις εντυπώσεις ,επιστρέφει γεμάτη ενέργεια και πιο σίγουρη για τον εαυτό της και είναι έτοιμη να πάρει μια θέση στη καρδιά σας. Πολλά υποσχόμενη καλλιτέχνης που σίγουρα το όνομα της και η φωνή της θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια.

΄΄'Εχω Φύγει΄΄ ΄΄μας λέει ή Πόλυ Δανέζη είναι αναμφισβήτητα το απόλυτο hit του φετινου καλοκαιριού.

Mουσική:Ενορχήστρωση:Σάββας Ηλιάδης- Στίχοι:Άρης Ηλιάδης

Άλλαξα και έχω φύγει σ`άλλους δρόμους περπατώ
Της ζωής σου το παίχνιδι τέλειωσε δεν είμαι εγώ
Άλλαξα και έχω φύγει μ`άλλη αγάπη ξενυχτώ
Πάρτο απόφαση και φύγε τέρμα φτάνει ως εδώ...

Σύγχρονο και μοντέρνο τραγούδι με αυθεντικές ενορχηστρώσεις ,παίρνουν ζωή με την εξαιρετική και ξεχωριστή φωνή της .

Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο link
https://www.youtube.com/watch?v=SnplH65mNjY

Kατεβάσετε το τραγούδι σε mp3 + δελτίο τύπου+cover από το παρακάτω link
https://we.tl/1yLPLbDrs5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ