Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Η 33χρονη που κόβει την ανάσα - ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ

Οι πιο σημαντικοί τίτλοι της είναι ότι ψηφίστηκε Cybergirl τον Δεκέμβριο του 2012, και κέρδισε με το σπαθί της το τίτλο ως Cybergirl της χρονιάς του 2013!!

Ο λόγος για την Jennifer Βον, που ψηφίστηκε ως Cybergirl της χρονιάς 2013! Αυτό το κορίτσι είναι μια mix παγκόσμιας ομορφιάς αφού η καταγωγή της κρατάει από Ισπανία, Ιταλία, Σλοβακία και Τσεχία.. με τέλειο κορμί, φυσικά ξανθιά μαλλιά, και μπλε μάτια με πολύ σέξι ζυγωματικά.

Έχει γεννηθεί στις 17 Αυγούστου 1983 Χιούστον, των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής..

Είναι ένα πολύ γνωστό μοντέλο με πολλές γυμνές φωτογραφήσεις της τουλάχιστον σε έξι διεθνείς εκδόσεις του Playboy όπως την Ιταλία, Ισπανία, Κάτω Χώρες και το Μεξικό.

"Είμαι από το Χιούστον, Τέξας,» λέει η Jennifer, "και είμαι ένα από τα πιο γλυκά κορίτσια που μου αρέσει να φροντίζω τους ανθρώπους. Έχω μέσα μου την νότια φιλοξενία.

Εκτός από το μόντελινγκ η Jennifer ξοδεύει το χρόνο της με την οικογένεια και φίλους, παίζοντας μπιλιάρδο και της να παρακολουθεί σπορ, και να μαγειρεύει.

"Βρήκα ένα από τα Playboy περιοδικά που διάβαζαν τα αδέλφια μου», όταν ήμουν παιδί, και κοίταξα .. », εξομολογείται.

«Οι γυναίκες ήταν τόσο όμορφες, και αποφάσισα ότι όταν μεγάλωσα, ότι ήθελα να είμαι μια από εκείνες τις γυναίκες. Και τώρα είμαι εδώ "Είναι μια από εκείνες τις γυναίκες, μια Cybergirl για το Playboy Plus. Αυτή είναι η Jennifer και όταν μιλά για την ζωή, της αρέσει να βγάζει και τα εσώρουχά της για να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι κουβέντες της .. στο αντρικό κοινό..

Απολαύστε τη στις φωτογραφίες της που ακολουθούν:
http://content2.morazzia.com/playboyplus.com/2042/00.jpg
1920x1280 pix. Wallpaper blonde, boobs, girl, sexy, playboy, jennifer vaughn
jennifer-vaughn-cybergirl-playboy-01

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ