Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Κώστας Μακεδόνας: Το πραγματικό επίθετο του τραγουδιστή και ο λόγος που το άλλαξε (βίντεο)

Ο Κώστας Μακεδόνας, καλεσμένος στην εκπομπή της Τζένης Μπαλατσινού, αποκάλυψε πως κατέληξε το επίθετο Μακεδόνας όταν του ζήτησαν από τη δισκογραφική να αλλάξει το δικό του, το οποίο ήταν
Κώστας Πάκας. Αναφέρθηκε ακόμα στην άλλη μεγάλη του αγάπη, εκτός από το τραγούδι, τις πτήσεις, αλλά και το ατύχημα που είχε πριν λίγα χρόνια.

«Μου φαινόταν περίεργο να αλλάξω όνομα και σκεφτόμουν κυρίως τους γονείς μου. Το Μακεδόνας πρέκυψε ξαφνικά. Το σκέφτηκε η Λίνα Νικολακοπούλου, αφού είχαμε περάσει διάφορα στάδια, μέσα από δικό μου φρικάρισμα φοβερό να μην θέλω να αλλάξω το όνομα μου και να έχω πεισμώσει, μέχρι και να περάσουμε και βράδια με γέλια τρομαχτικά να ψάχνουμε τηλεφωνικούς καταλόγους. Εκεί βρίσκεις τα πάντα. Ένα πρωί σκέφτηκε η Λίνα ότι υπάρχει κάποιος Δημήτρης Μακεδόνας ο οποίος έχει ηχητικά μηχανήματα και λέει «αφού κι αυτός είναι από Θεσσαλονίκη γιατί δεν τον βγάζουμε Κώστα Μακεδόνα;» και όταν με πήραν και μου το είπαν ενθουσιάστηκα γιατί είναι ουσιαστικά κάτι που δείχνει τόπο καταγωγής, δεν είναι ένα ψεύτικο όνομα» περιέγραψε ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ