Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Σία Κοσιώνη: Όσα αποκάλυψε για την προσωπική της ζωή

Για την προσωπική της ζωή που τα τελευταία χρόνια έχει δει το φως της δημοσιότητας μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Σία Κοσιώνη, η οποία όπως είναι γνωστό είναι σε σχέση με τον Κώστα Μπακογιάννη.

- Τα τελευταία δύο χρόνια απασχολείς πολύ με την προσωπική σου ζωή.

«Όχι, εγώ δεν απασχολώ καθόλου.» είπε η δημοσιογράφος στην εφημερίδα Αγορά.


- Τους φωτογράφους τους απασχολείς, όμως, έντονα αφού ένα κομμάτι της προσωπικής σου ζωής έχει βγει προς τα έξω. Από τη στιγμή που ούτε εσύ ούτε ο σύντροφός σου επιθυμείτε τέτοιου είδους δημοσιότητα, έχεις σκεφτεί να ακολουθήσεις τη νομική οδό;

«Όχι, δεν έχω μπει σε αυτή τη διαδικασία. Ξέρεις ότι αυτό που μου συμβαίνει δεν μου αρέσει καθόλου, ούτε το τροφοδοτώ, ούτε με ενδιαφέρει, ούτε ανταποκρίνεται στα στάνταρ που έχω θέσει ως άνθρωπος στη ζωή μου. Δεν έχω επιδιώξει να κινηθώ νομικά, παρά το γεγονός ότι έχουν γραφτεί πολλά πράγματα για την προσωπική μου ζωή που δεν ισχύουν. Αν το έκαναν, θα ήταν σαν να τροφοδοτώ όλο αυτό το γαϊτανάκι. Προτιμώ να αγνοώ αυτά τα δημοσιεύματα με την ελπίδα να με αγνοήσουν και αυτά (σσ. γέλια).»


- Ωστόσο, καλώς ή κακώς η προσωπική σου ζωή συνεχίζει να πουλά στα lifestyle έντυπα.

«Η προσωπική μου ζωή είναι δική μου και θέλω να την προστατεύω με κάθε τρόπο. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ενδιαφέρον να αντιλαμβάνομαι αυτό που λες, ότι μπορεί να πουλάει, αλλά θέλω να την κρατώ μακριά από τα φώτα. Τα φώτα της δημοσιότητας ρίχνουν σκιές στις ζωές των ανθρώπων.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ