Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Βάνα Μπάρμπα: "Τα τελευταία δέκα χρόνια δεν έχω ερωτική ζωή"!

Τη δεκαετία του '80 και του '90 ήταν το απόλυτο θηλυκό.Το σεξαπίλ της ήταν τόσο μεγάλο που στις ανδρικές φαντασιώσεις κατείχε... πρωτεύουσα θέση. Θες οι πλούσιες καμπύλες της που αναδείκνυαν τη θηλυκότητα της θες η σέξι εμφάνιση τις θες και τα δύο μαζί το σίγουρο είναι πως έκανε δυο γενιές Ελλήνων να αναφωνούν «Δώσε και μένα Μπάρμπα».

«Γνώρισα άνδρες με εξουσία, άνδρες μποέμ, άνδρες μάτσο. Τώρα προτιμώ τους πιο διανοούμενους(...) Αν και πιστεύω ότι η ιστορία μου με τους έρωτες έχει τελειώσει.» είχε δηλώσει πριν από χρόνια η Βάνα Μπάρμπα αλλά κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί αυτή η γυναίκα να μείνει single. Πόσο μάλλον να μην έχει ερωτική ζωή.

Και όμως ««Τα τελευταία δέκα χρόνια είμαι μόνη μου. Σταμάτησα να έχω ερωτική ζωή, γιατί αυτό που με απασχολούσε ήταν το μεγάλωμα του παιδιού μου. Δεν φοβάμαι να γεράσω μόνη μου. Δεν πρόκειται ποτέ να συμβιβαστώ και να παντρευτώ έναν ηλίθιο, μόνο και μόνο γιατί δεν έχω να ζήσω. Δεν αγοράζομαι» εξομολογήθηκε η Βάνα Μπάρμπα.

Πολλοί άνδρες θα έλεγαν πως μια τέτοια γυναίκα δεν πρέπει να μείνει μόνη και σε αυτό αστρολογικά θα συμφωνήσει και ο Δίας. Από το φθινόπωρο του 2016 και ως το 2017 θα βρίσκεται στον οίκο της συντροφικότητας στο ωροσκόπιο της δίνοντας σε αυτόν τον τομέα την ευκαιρία να κάνει επανεκκίνηση, αφού όπως φαίνεται όταν πέρασε Κρόνος (μοναξιά) πριν από πολλά χρόνια έκανε... σαρωτικό πέρασμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ