Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Στο Amazon οι Clarkson, May και Hammond

Ήταν δεδομένο πως δεν θα έμεναν για πολύ καιρό άνεργοι – πώς να συμβεί άλλωστε κάτι τέτοιο από τη στιγμή που ήταν τα πρόσωπα του κορυφαίου τηλεοπτικού σόου για το αυτοκίνητο.

Μετά από μερικούς μήνες φιλολογίας λοιπόν, οι Jeremy Clarkson, James May και Richard Hammond βρήκαν πρόσφατα νέα, διαδυκτιακή στέγη! Η συμφωνία τους είναι με το Amazon και το νέο τους σόου θα προβάλλεται on line (συγκεκριμένα στο Amazon Prime) και βέβαια λόγω Internet, θα μπορούν να το απολαμβάνουν όλοι ζωντανά!

Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το όνομα που θα έχει η εκπομπή της πρώην πια τριπλέτας του Top Gear αλλά έχει γνωστοποιηθεί πως στο πλευρό τους θα έχουν τον παραγωγό τους, Andy Wilman.

H ανακοίνωση ήρθε σχεδόν ταυτόχρονα από το βρετανικό τρίο, μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών στο twitter.

«Είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω πως ο Hammond, o May κι εγώ, υπογράψαμε συμφωνία με το Amazon», έγραψε ο Clarkson.

Πιο… χαρούμενος παρουσιάστηκε ο Hammond: «Έχω δουλειά, έχω δουλειά, έχω δουλειά, έχω δουλειά. Κούρεμα, καθαρό τζιν και ξεκινάμε πάλι την οδήγηση. Προχωράμε….».

Όσο για τον May, δεν παρέλειψε να ρίξει τις γνωστές σπόντες: «Τα καλά νέα: βρήκα δουλειά στο Amazon. Τα κακά νέα: το ίδιο και οι άλλοι δύο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ