Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Χορεύτρια για τον Αλβανό κακοποιό: "Μας πλησίασε, αλλά δεν του δίναμε σημασία"

Η χορεύτρια, η... πέτρα του σκανδάλου για το μακελειό στο Μικρολίμανο, μίλησε στο «Πρώτο Θέμα» για τα όσα έγιναν πριν από την έκρξη του Αλβανού δράστη που εξεπάλυσε πυρ κατά πάντων. Η Κωνσταντίνα, όπως είναι το όνομά της περιέγραψε, όσα έγιναν όταν ο Μπάκο πλησίασε αυτή και τη φίλη της.

«Ήταν μαζί με ακόμη δύο άτομα. Αρχικά , κάθισε σε μικρή απόσταση από εμάς. Δεν τον γνώριζα. Κάποια στιγμή ήρθε στο τραπέζι μας, έκανε νεύμα στο γκαρσόνι να τον πλησιάσει και παρήγγειλε δύο ποτά για να μας κεράσει. Αρχικά νόμιζα πως επρόκειτο για κάποιον εργαζόμενο στο club.

Όταν ήρθαν τα ποτά, του είπα ευχαριστώ αλλά δεν πίνω. Ξεκίνησε να μας μιλάει, τόσο σε εμένα όσο και στη φίλη μου. Δεν του έδινα σημασία. Τον κρατούσα σε απόσταση. Το ίδιο και η φίλη μου στην οποία μιλούσε περισσότερο. Παρέμεινε στο τραπέζι μας για λίγη ώρα και στη συνέχεια γύρισε στους φίλους του. Δεν τσακωθήκαμε μαζί του».

Εν συνεχεία η χορεύτρια περιγράφει: «Έπρεπε να ετοιμαστώ για τη δεύτερη εμφάνιση μου. Πήγα σε έναν χώρο που βρίσκεται πίσω από την κουζίνα του καταστήματος για να βάλω τα ρούχα της δουλειάς. Ενώ βρισκόμουν στον χώρο που άλλαζα, είδα τη φίλη μου να μπαίνει έντρομη. Μείναμε εκεί.

Βγήκαμε όταν τελείωσε το περιστατικό. Ο κόσμος ήταν τρομαγμένος, ενώ αμέσως στο σημείο έφτασαν ασθενοφόρα για να παραλάβουν τραυματίες. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συνέβη. Μάθαμε ότι εκείνος που πυροβολούσε ήταν αυτός ο άνθρωπος που λίγο πριν μας μιλούσε» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ