Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Ο ΠΑΟΚτσής ιερέας από τη Φινλανδία

Ο πατήρ Ιωάννης από τη Κοζάνη εδώ και δέκα τέσσερα χρόνια ζει στη Φινλανδία όπου εκεί ασκεί τα καθήκοντά του ως ιερέας στην Oρθόδοξη Eκκλησία της κωμόπολης Ilomantsi, 500 χιλιόμετρα βόρεια του Ελσίνκι, η οποία αριθμεί 60.000 ορθόδοξους Φινλανδούς. Ως ο μοναδικός Έλληνας της περιοχής, προσπαθεί να μεταδώσει μαζί με την οικογένειά του την ιδέα του αγαπημένου του ΠΑΟΚ

Όπως μας είπε και ο ίδιος: “ΠΑΟΚ είμαι από μικρό παιδί και κοντά μου έγιναν και η γυναίκα μου και τα τρία μου παιδιά. Η επίσκεψη στη Τούμπα ήταν μεγάλη επιθυμία του Νικόλα, του γιου μου. Εδώ και δυο χρόνια μου ζητούσε να δει από κοντά το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Προσπαθήσαμε να έρθουμε πέρσι στο αγώνα του Champions League άλλα λόγω της τιμωρίας μας τελικά δεν τα καταφέραμε. Έτσι το ταξίδι πραγματοποιήθηκε φέτος.

Στο μέρος που μένω είμαι ο μόνος Έλληνας και οι Φινλανδοί μαθαίνουν από εμένα για τον ΠΑΟΚ με μεγάλο ενδιαφέρον”.

Η γυναίκα του Ρίκα μας είπε πως βλέπουν όλους τους αγώνες του ΠΑΟΚ και την ώρα που παίζει η ομάδα σταματάτε τα πάντα μέσα στο σπίτι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ