Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Ο Μιχάλης Κουινέλης θέλει να γίνει μπαμπάς!

Για τη σχέση του με την Ήβη Αδάμου αλλά και για την επιθυμία του να γίνει μπαμπάς μίλησε ο Μιχάλης Κουινέλης.

Ο κριτής του «Voice», δεν έκρυψε πως θα ήθελε να γίνει μπαμπάς:

«Δεν νομίζω ότι κανένας άνδρας νιώθει ποτέ έτοιμος να γίνει πατέρας. Όταν έρχεται εκείνη η στιγμή, απλά γίνεται. Οπότε, γεροί να είμαστε. Φυσικά το θέλω, μου αρέσει η ιδέα».

Όσο για τη σχέση του με την Ήβη Αδάμου και αν τον ενοχλούν τα δημοσιεύματα για την προσωπική του ζωή; Λέει:

«Γιατί να με ενοχλούν; Αν με ρώταγες σε φιλικό επίπεδο “τι κάνει η κοπέλα σου;” θα ενδιαφερόμουν κι εγώ να μάθω τι κάνει το αγόρι σου.Όλοι οι άνθρωποι ερωτεύονται, όλοι κάνουν σχέσεις. Αυτό που μου φαίνεται περίεργο, είναι ότι έμαθε όλος ο κόσμος πως έχω μια κοπέλα. Δεν έκρυψα ποτέ ότι έχω σχέση, απαντώ όποτε με ρωτούν. Βέβαια αν δεν πήγαινα στο Voice, δεν θα γινόταν τόσος ντόρος με ποια είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ