Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Τι αναφέρει η Σπυροπούλου για την κλήση της τροχαίας

Απάντηση σε όσα γράφτηκαν για την κλήση που δέχτηκε στην παραλιακή δίνει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, μέσω facebook.



"Γράφονται και ακούγονται πολλά για δήθεν «περιπέτεια» μου με την Τροχαία , τα οποία δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την πραγματικότητα και δεν έχουν επίσης διασταυρωθεί με εμένα.

Είμαι σίγουρη δε, ότι ούτε με την Τροχαία Ελληνικού έχει διασταυρωθεί το ρεπορτάζ που με αφορά .

Η μόνη αλήθεια είναι ότι, κακώς, έτρεχα με ταχύτητα μεγαλύτερη από το όριο ( 70χλμ/ώρα και έτρεχα με 100χλμ/ώρα) και για αυτόν το λόγο η τροχαία μου έδωσε κλήση 400€.

Αυτό συνέβη το απόγευμα του Σαββάτου, 5μ.μ. περίπου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος. Οδηγούσα το αυτοκίνητό μου, μάρκας Mini Cooper, και όχι κάποια «λιμουζίνα» όπως γράφτηκε, το οποίο ήταν πλήρως ασφαλισμένο.

Αυτές τις μικρές αλήθειες μπορούσε εύκολα η Εφημερίδα που δημοσίευσε το άρθρο να τις εξακριβώσει, τόσο με εμένα όσο και με την Τροχαία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ