Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Πόσων ετών, λέτε, είναι η Βίκυ Καγιά...; (πάντως, ταυτότητα δεν έδειξε...)

Την ηλικία της αποκάλυψε η Βίκυ Καγιά ενώ απάντησε και στις φήμες περί γάμου με το νέο σύντροφό της Ηλία Κρασσά.

«Είμαι τριάντα πέντε. Τριάντα πέντε και υπερήφανη» ανέφερε το πρώην μοντέλο σε συνέντευξή του.

Όπως σας έχει γράψει ήδη το star.gr, η Βίκυ Καγιά μετά το διαζύγιο της με τον Νίκο Κριθαριώτη βρήκε… παρηγοριά στην αγκαλιά του επιχειρηματία με τον οποίο φαίνεται ότι περνάει πολύ καλά, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να την δουν ξανά νυφούλα.


«Έχουμε πολλά κοινά σημεία. Ήταν κάτι που ξεκίνησε χωρίς άγχος, χωρίς «ατζέντα». Έγινε μόνο του και πάρα πολύ φυσικά. Αλλά νομίζω ότι οι ζωές και οι κοινές εμπειρίες των ανθρώπων, ειδικά αυτών που έχουν ταλαιπωρηθεί, έχουν δουλέψει, έχουν κουραστεί πολύ, είναι αυτές που τους φέρνουν μαζί και που τους κάνουν κι ενδιαφέροντες τον ένα για τον άλλον. Επίσης, η καλή επικοινωνία και, πρώτα απ' όλα, ο σεβασμός. Να σέβεσαι και να θαυμάζεις τον άλλο. Αυτά μπορούν να σε πάνε και μακριά. Μακάρι, δεν ξέρει κανείς και ποτέ»είπε και πρόσθεσε:

«Τα πράγματα στις ζωές των ανθρώπων συμβαίνουν. Συμβαίνει να μη δουλέψει ένας γάμος, μια σχέση. Ούτε οι πρώτοι είμαστε, ούτε οι τελευταίοι. Όμως, όταν βγαίνεις από μια δύσκολη κατάσταση, έχεις μείνει και αρκετό καιρό μόνος σου και δοκιμάζεις κάτι καινούργιο, υπάρχει ένας φόβος, μια περίοδος που θες να δοκιμάσεις τα αντανακλαστικά σου, να δεις πώς είσαι με τον άλλον, να περάσεις κάποιο χρόνο μαζί του... Οπότε ξαφνικά, στο «καλημέρα σας», γάμος; Ήταν λίγο απότομο. Δεν είμαι αντίθετη στο γάμο, ποτέ δεν ήμουν και είμαι (όπως έχω πει πολλάκις) αθεράπευτα ρομαντική. Απλά, αυτά τα πράγματα δεν γίνονται επειδή «πρέπει» κι επειδή κάποιος το είπε ή επειδή είσαι στην ηλικία, αλλά ως συνέχεια μιας ευτυχισμένης σχέσης και συμβίωσης. Οπότε, αν είναι να πάει εκεί ας πάει εκεί. Δεν είμαι αντίθετη λόγω του ότι το έχω ξανακάνει... Απλά είναι πολύ νωρίς ακόμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ