Τρίτη 29 Απριλίου 2014

"Αγάπησα πολύ τον ΠΑΟΚ"

Στον Arena FM 89,4 μίλησε ο βετεράνος Περουβιανός διεθνής ποδοσφαιριστής, Πέρσι Ολιβάρες, που αγωνίστηκε και στον ΠΑΟΚ. Αναφέρθηκε στην Τούμπα, την Θεσσαλονίκη, την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό και τις “τρέλες”, που έκανε στην Ελλάδα.

Ο Ολιβάρες, 46 χρονών σήμερα, αγωνίστηκε 83 φορές στην εθνική ομάδα του Περού. Ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής έπαιξε στην Σπόρτινγκ Κριστάλ του Περού, στη Ντεπορτίβο Κάλι της Κολομβίας, στη γερμανική Νυρεμβέργη, στην ισπανική Τενερίφη, στην Ροζάριο Σεντράλ της Αργεντινής, την βραζιλιάνικη Φλουμινένσε, την Κρουζ Αζούλ του Μεξικού, τον ΠΑΟΚ και τον Παναθηναϊκό, την αμερικανική Ντάλας Μπερν. Εγκατέλειψε το 2003 και επέστρεψε δύο χρόνια αργότερα για να παίξει στην Αλιάνζα Ατλέτικο του Περού και την ελβετική Τουν, μέχρι να εγκαταλείψει οριστικά σε ηλικία 37 χρονών.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Πέρσι Ολιβάρες μιλώντας… ξημερώματα από το Περού:



O Πέρσι Ολιβάρες με την φανέλα της Αουρόρα Αρεκίπα, που ανέλαβε πριν από 20 μέρες

Για το τι κάνει σήμερα: “Είμαι στην πόλη Αρεκίπα του Περού και έχω αναλάβει την τοπική ομάδα”.

Για το τι θυμάται από την Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ: “Τα πάντα! Θυμάμαι όλα αυτά που πέρασα εκεί, ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος στην Θεσσαλονίκη. Η καριέρα μου στον ΠΑΟΚ είναι ό,τι καλύτερο συνέβη στην ζωή μου. Θυμάμαι την αγάπη όλων προς εμένα και την οικογένειά μου, τα θυμάμαι όλα”.

Για το πότε θα έρθει στην Ελλάδα: “Πριν από έναν χρόνο ήμουν έτοιμος να έρθω, αλλά είχα ένα πρόβλημα την τελευταία στιγμή και δεν μπόρεσα. Αυτό το καλοκαίρι έχω προγραμματίσει και ελπίζω να έρθω, γιατί το θέλω πολύ. Πρώτα απ’ όλα θέλω να ξαναβρεθώ κοντά στον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του”.

Για τα παιδιά του: “Οι δύο γιοι μου μεγάλωσαν, ο ένας είναι 20 χρονών και ο άλλος 15. Αυτός που είναι 20 παίζει στην Σαν Μαρτίν και ο μικρότερος πριν ένα μήνα πήγε στην Ολλανδία για να παίξει ποδόσφαιρο. Τώρα είναι παίκτης μιας ομάδας στο Περού. Παίζουν και οι δύο ποδόσφαιρο”.

Για το τι θυμάται από την Τούμπα: “Θυμάμαι κάθε στιγμή από την Τούμπα και ειδικά όταν τραγουδούσαν το όνομα μου οι οπαδοί του ΠΑΟΚ. Ήταν ένα τρελό συναίσθημα. Θυμάμαι και την γκολάρα, που είχα βάλει από το κέντρο στον αγώνα με την Σπάρτακ Τρνάβα. Θυμάμαι όταν τραυματίστηκα με τον Ολυμπιακό και ο γιατρός μου είπε ότι θα μείνω έξω για έξι – επτά μήνες και εγώ έπαιξα την επόμενη εβδομάδα με την ΑΕΚ και έβαλα και δύο γκολ”.

Για τις αναμνήσεις του από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ: ” Δεν έδειχναν την αγάπη τους στην ομάδα μόνο στη Τούμπα. Περνούσα από τον δρόμο και ο κόσμος μου έδειχνε πολλή αγάπη. Ήταν οι πιο φανατικοί και οι καλύτεροι οπαδοί που έχω γνωρίσει στην καριέρα μου. Όλα για εμένα ήταν υπέροχα εκεί. Πέρασα πολύ καλά στη Θεσσαλονίκη. Ο ΠΑΟΚ έχει τον καλύτερο κόσμο στην Ελλάδα”.

Για το… ποστίζ στο μαλλί του σ’ ένα παιχνίδι με τον Πανιώνιο: “Στην Ελλάδα και στην Θεσσαλονίκη έχω κάνει πολλά τρελά πράγματα. Μ’ άφηναν να κάνω τα πάντα”.

Για το εάν θυμάται τον Άγγελο Αναστασιάδη: “Πώς να μην τον θυμάμαι; Μου έχει δώσει τα πάντα. Για εμένα ήταν ο προπονητής που μου έδωσε την περισσότερη αγάπη. Έχω γνωρίσει πάρα πολλούς προπονητές στην καριέρα μου, όμως ο Άγγελος Αναστασιάδης ήταν ξεχωριστός. Επειδή αγαπούσε όλους τους παίκτες και δεν ξεχώριζε κανέναν”.

Για το ότι έκλαψε την ημέρα που έφυγε από τον ΠΑΟΚ: “Έκλαψα πολλές φορές, όχι μόνο όταν έφυγα. Κι αυτό επειδή αγάπησα πάρα πολύ τον ΠΑΟΚ. Όταν με ρωτάνε λέω ότι ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που μου έχει δώσει την περισσότερη αγάπη στην καριέρα μου. Για εμένα αυτό είναι το πιο σημαντικό και το πιο σπουδαίο”.

Για τον εάν παρακολουθεί τον ΠΑΟΚ: “Ναι, από την τηλεόραση. Ξέρω πως έπαιξε στον τελικό και έχασε. Στην τηλεόραση βλέπω πολλά παιχνίδια από την Ελλάδα. Πριν από δέκα χρόνια δεν έβλεπαν στο Περού το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά τα τελευταία χρόνια δείχνει πολλά ματς του πρωταθλήματος η τηλεόραση”.

Για το σύνθημα που θυμάται στη Τούμπα: “Θυμάμαι το ‘είναι τρελός ο Περουβιανός’, που τραγουδούσαν για μένα”.

Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό: “Δεν ήθελα να πάω. Θυμάμαι, ότι ήμουν διακοπές στο Περού και με πήρε τηλέφωνο ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, ο Γιώργος Βαρδινογιάννης. Δεν με ρώτησε τίποτα, αλλά μου είπε πως με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ έχουν μιλήσει και πως έχουν συμφωνήσει να πάω στον Παναθηναϊκό. Πήρα τηλέφωνο τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ τότε, τον κ. Μπατατούδη και μου είπε πως έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν ήταν υποχρεωτικό, αλλά με προέτρεψε να το κάνω. Όταν με ρώτησαν από τον ΠΑΟΚ εάν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό απάντησα αμέσως ‘όχι’. Στην συνέχεια κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να μείνω στον ΠΑΟΚ και από την στιγμή που είχα καλύτερη προσφορά από τον Παναθηναϊκό έφυγα με μεταγραφή”.

Για το μήνυμά του στον κόσμο του ΠΑΟΚ: “Εγώ στην ζωή μου έχω παίξει πολλά χρόνια ποδόσφαιρο και έχω περάσει από οκτώ διαφορετικές χώρες. Πουθενά δεν πέρασα τόσο καλά, όσο στον ΠΑΟΚ, όχι μόνο επειδή ο κόσμος του ΠΑΟΚ μου έδωσε πολλή αγάπη, αλλά και επειδή σεβάστηκε εμένα και την οικογένειά μου περισσότερο απ’ ότι και στην ίδια μου την πατρίδα! Τους ευχαριστώ πολύ, πάντα θα τους θυμάμαι”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ