Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΧΟΥΜΠ ΣΤΕΦΕΝΣ: "ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ" (αυτό έλειπε...)

«Ήταν μια ευκαιρία για εκείνους να αγωνιστούν, αλλά δεν είναι μόνο σήμερα η ευκαιρία, αλλά και η στην προπόνηση μπορούν να δείξουν. Ωστόσο σήμερα από κάποιους ποδοσφαιριστές δεν είμαι ικανοποιημένους», είπε αρχικά ο προπονητής του ΠΑΟΚ μετά τον αγώνα στην Καρδίτσα.

Για το αν είδε κάτι κάλο από κάποιους παίκτες:
«Από κάποιους παίκτες ναι…»

Για το Σάββατο που θα λείπει ο Τζιόλης και το κενό του:
«Νομίζω ότι το έχω σκεφτεί. Αλλά αν έχω πάρει τη σωστή απόφαση θα το δούμε».

Για τον Κάτσε:
«Δεν έχω αλλάξει άποψη, αλλά πρέπει να βλέπω πως αντιδρά ένας ποδοσφαιριστής στην προπόνηση και νομίζω ότι δεν είναι έτοιμος να τον επαναφέρω. Ένα από τα πράγματα είναι και το ψυχολογικό. Δεν είναι μόνο θέμα του Κάτσε είναι και τα άλλα ζητήματα που προκύπτουν από αυτή την ιστορία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ