Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΓΥΜΝΗ Η KELLY BROOK ΓΙΑ ΤΟ GQ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ!

Κάνει καριέρα στη Βρετανία χάρη στις πλούσιες και θεαματικές της καμπύλες. Ο λόγος για την Kelly Brook η οποία ξέρει πώς να χρησιμοποιεί το σώμα της για να τρελαίνει τους άνδρες. Αυτή τη φορά η γνωστή τηλεπερσόνα αποφάσισε να τρελάνει και τους άνδρες της Τουρκίας.

Η απόλυτη σεξοβόμβα της Βρετανίας, και όχι μόνο, πόζαρε στο φωτογραφικό φακό του γνωστού περιοδικού GQ της Τουρκίας αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά γιατί ξεσηκώνει τα πλήθη όπου και αν εμφανιστεί.

Η πληθωρική και εντυπωσιακή Kelly φωτογραφήθηκε ολόγυμνη αναδεικνύοντας όχι μόνο το «ζουμερό» κορμί της αλλά και το σεξαπίλ της και τη θηλυκότητά της.

Όσο για το πώς αισθάνεται η ίδια με το σώμα της; Η 32χρονη έχει δηλώσει πως είναι χαρούμενη και ευτυχής που δεν είναι ανορεξική. «Όσο πιο πολλές καμπύλες έχω τόσο πιο πολύ ευτυχισμένη είμαι. Μου αρέσει το στήθος μου, τα οπίσθιά μου, τα πάντα. Προτιμώ να τρώω και να έχω στήθος και λίγη κοιλιά, παρά να είμαι skinny, με ελάχιστο στήθος, καθόλου κοιλιά και δυστυχισμένη», έχει πει χαρακτηριστικά. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ