Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

18 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!

Καμπάνα 18 μηνών για χρέη στο Δημόσιο για την... Δήμητρα Ματσούκα, η οποία «έμπλεξε» με την εφορία.

Η ηθοποιός καταδικάστηκε ερήμην της με αναστολή για οφειλές 115.000 ευρώ, τις οποίες, όπως δήλωσε στην "Real Life", αγνοούσε και ενημερώθηκε προχτές.

Η υπόθεση αφορούσε την μη καταβολή φόρων εισοδήματος για τα έτη 2005 και 2006.

Η Δήμητρα Ματσούκα δεν πίστευε ποτέ πώς θα «πρωταγωνιστούσε» στο ρόλο του οφειλέτη και μάλιστα του οφειλέτη στο δημόσιο. «Αισθάνομαι εκτεθειμένη και ταυτόχρονα είμαι σ' ένα αδιέξοδο...» είπε χαρακτηριστικά στο Star. Έχει φορολογηθεί για ποσά που δεν έχει πράξει ουδέποτε η ηθοποιός! Η Δήμητρα τόνισε: «Έχω φορολογηθεί για μεγάλα ποσά, ποσά που το κανάλι τότε τα είχε δώσει στον παραγωγό αλλά εγώ δεν τα πήρα... Πρόκειται για δουλειές που έχουν φορολογηθεί και εγώ δεν έχω πληρωθεί καθόλου... Είναι πρώτη φορά που δεν μπόρεσα να είμαι συνεπής προς το δημόσιο... Μέσα σ' αυτούς τους ηθοποιούς είμαι και εγώ που περιμένουν μία απάντηση από τους παραγωγούς γι' αυτά που μας οφείλουν». Εάν εισπράξει τα χρήματα η ηθοποιός δηλώνει πώς άμεσα θα ξοφλήσει το δημόσιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ