Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Η ΒΟΥΛΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ, ΚΑΝΕΛΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΣ

Η Βούλα Παπαχρήστου μίλησε για τις φήμες που την θέλουν να κατεβαίνει ως υποωήφια δήμαρχος Αχαρνών αλλά και για τον Ηλία Κασιδιάρη και την Λιάνα Κανέλλη.
«Δεν γνωρίζω αν είμαι, όπως λέτε, δημοφιλής στον κόσμο. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να ενδιαφερθώ για κάτι άλλο πέρα από αυτό που κάνω. Στο άμεσο μέλλον ο κάθε άνθρωπος δεν ξέρει τι κάνει. Αλλά δεν είχα ποτέ στα σχέδιά μου την ενασχόληση με την πολιτική. Δεν γνωρίζω να κάνω πολιτική. Γνωρίζω να κάνω αθλητισμό. Αυτό έχω διδαχθεί. Άλλωστε δεν έχω δεχθεί ποτέ πρόταση από κανένα κόμμα». 
Αυτό δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star η Βούλα Παπαχρήστου.

Προσθέτοντας -όταν κλήθηκε να απαντήσει αν είναι φίλα προσκείμενη στην Χρυσή Αυγή- ότι: «Σεβάστηκα πάρα πολύ και εκτίμησα το γεγονός ότι με υπερασπίστηκαν και κινήθηκαν με αυτό τον τρόπο για το δικό μου πρόβλημα το οποίο ήταν και ένα από τα σοβαρότερα πράγματα που συνέβησαν στην ζωή μου».

Η Βούλα Παπαχρήστου σχολίασε τα περί σχέσης της με τον Ηλία Κασιδιάρη και το πως αισθάνεται ως γυναίκα για το χαστούκι που εκείνος έδωσε στην Λιάνα Κανέλλη. Συγκεκριμένα για την γνώμη της για την δημόσια παρουσία του Ηλία Κασιδιάρη, είχε να πει: «Πιστεύω ότι είναι πολύ σωστή η τοποθέτησή του και μιλάει πάρα πολύ σωστά. Δεν λέει τρελά πράγματα, ούτε κάνει τρελά πράγματα».

Μάλιστα η πρωταθλήτρια στίβου δεν είχε πρόβλημα να τον υπερασπιστεί ακόμη και στην περίπτωση του χαστουκιού που έδωσε στην Κανέλλη: «Δεν ενοχλήθηκα για το λόγο ότι όλοι είδαμε ότι δεν το ξεκίνησε πρώτος».

Σχετικά με την φημολογούμενη σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη, η Παπαχρήστου απάντησε: «Καλύτερα κάποια πράγματα να είναι λίγο πιο ανθρώπινα. Δεν ενδιαφέρει κανένα τι κάνω εγώ ρε παιδιά. Πάρτε τον κο Κασιδιάρη να σας πει. Γιατί δεν παίρνετε τον κο Κασιδιάρη και παίρνετε εμένα. Εγώ γιατί να ασχοληθώ και εκείνος δεν ασχολείται; Δηλαδή τα πράγματα είναι σαφέστατα. Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα για το τι κάνω στα προσωπικά μου».

Τέλος, όσον αφορά το ερωτικό τρίγωνο και τους λοιπούς ισχυρισμούς που έχει κάνει δημόσια ο πρώην αρραβωνιαστικός της, Λευτέρης Χαχαμίδης, η Βούλά Παπαχρήστου τα χαρακτηρίζει ως καραγκιοζιλίκια. Εξηγώντας πως «Το έκανε μόνο και μόνο γιατί αυτός είναι λάτρης της δημοσιότητας, πράγμα που δεν είμαι εγώ. Και μέσα από εμένα βρήκε τον τρόπο να δειχθεί εκείνος. Είναι πασιφανές ότι το κάνει για διαφημιστικούς λόγους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ