Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΜΑΥΡΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΑ 17

Η 28χρονη Ιωάννα Μαύρου, κόρη του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Θωμά Μαύρου και της Αγγελικής, πέρα του ότι είναι ένα πολύ καλό παιδί, ξεχωρίζει με την εκθαμβωτική ομορφιά της.
Ο φωτογραφικός φακός της "Espresso" συνάντησε την ξανθιά καλλονή σε ένα από τα παραλιακά bar-restaurant όπου δουλεύει στην υποδοχή.
"Εχω τελειώσει μια ιδιωτική σχολή διατροφής και δούλευα μέχρι το 2005 σε ιδιωτική κλινική. Αυτή την περίοδο δουλεύω νύχτα στην υποδοχή και σε λίγες ημέρες θα δουλεύω στο μαγαζί που θα ανοίξουμε με τον αδελφό μου, στο κέντρο της Αθήνας", δήλωσε στην "Espresso" το λαμπερό κορίτσι.
Οταν η συζήτηση πήγε στον πατέρα της, τον θρύλο του ποδοσφαίρου, δεν έκρυψε τον θαυμασμό της και την αγάπη της για εκείνον.
"Αισθάνομαι πολύ υπερήφανη για τον πατέρα μου, αλλά και για όλα όσα έχει κάνει στη ζωή του. Περισσότερο τον θαυμάζω ως άνθρωπο, γιατί -στην κυριολεξία- είναι μοναδικός. Πρόκειται για έναν απίστευτο χαρακτήρα, με ισχυρή προσωπικότητα. Είναι ο πιο ντόμπρος και ο πιο τίμιος άνθρωπος που έχω γνωρίσει ποτέ. Δεν έχω λόγια να εκφραστώ για τον πατέρα μου.
Οι λέξεις είναι πολύ λίγες να μιλήσω για εκείνον. Ο ίδιος είναι ένα ολόκληρο βιβλίο! Ο πατέρας μου είναι πολύ τρυφερός μαζί μου, νομίζει ότι είμαι ακόμη οκτώ χρόνων, το κοριτσάκι του, και νοιάζεται διαρκώς για μένα. Με παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει αν έχω φάει, αν πήγα γυμναστήριο…".
Η Ιωάννα μπορεί να μην ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον αθλητισμό, ωστόσο έχει δύο μεγάλες αγάπες: το μπάσκετ και το μπαλέτο. Με το μπάσκετ μάλιστα ήθελε να προχωρήσει, αλλά η επιθυμία της αυτή δεν έγινε πραγματικότητα λόγω ενός σοβαρού ατυχήματος που είχε στην εφηβεία της. Οσο για το μπαλέτο, δεν το εγκατέλειψε ποτέ.
"Κάνω από έξι χρόνων μπαλέτο και ταυτόχρονα έπαιζα και μπάσκετ. Ασχολούμαι ακόμη με το μπαλέτο και συμμετέχω στις παραστάσεις της σχολής. Αγαπώ τον χορό γιατί γυμνάζει το σώμα με ωραίο τρόπο. Πιο μικρή ήθελα να γίνω αθλήτρια στο μπάσκετ, αλλά προέκυψε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Σε ηλικία 17 χρόνων ήμουν συνεπιβάτης σε μια μηχανή και μας χτύπησε ένα αυτοκίνητο που βγήκε από Stop, με αποτέλεσμα να βάλω λάμες στο ένα μου πόδι. Για δύο χρόνια ήμουν off, πραγματικά γλίτωσα από θαύμα".
Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ