Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Απίστευτες καταγγελίες μεταφορέων: Οδηγός λεωφορείου οδηγούσε 19 ώρες συνεχόμενα!

Με τα μελανότερα χρώματα περιέγραψαν εκπρόσωποι των μεταφορέων τα προβλήματα που υπάρχουν στον κλάδο των μεταφορών είτε αυτές αφορούν εμπορεύματα είτε ανθρώπους.

Στη συνέντευξη τύπου παραχώρησαν σήμερα στο εργατικό κέντρο ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργατοϋπαλλήλων Μεταφοράς Ευάγγελος Πλαστηράκης, ο Πρόεδρος του συνδικάτου οδηγών ΕΡΜΗΣ και ο εργασιακός σύμβουλος της ΠΟΣΕΜ Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Κατήγγειλαν ότι δεν υπάρχει 2ος οδηγός στα τουριστικά λεωφορεία και σε αυτά που κάνουν σχολικές εκδρομές, ότι εταιρείες μεταφορών, τουριστικά πρακτορεία, ακόμη και ΚΤΕΛ καταστρατηγούν τα ωράρια και τα ρεπό των εργαζομένων αναγκάζοντας τους οδηγούς να δουλεύουν ασταμάτητα χωρίς ρεπό.

Έκαναν λόγο για μαφία στις μεταφορές που θυσιάζει ανθρώπινες ζωές για το κέρδος. Περιέγραψαν συνθήκες εργασιακής ζούγκλας με μισθούς πείνας και εξαναγκασμό οδηγών να δουλεύουν παραπάνω ώρες και να μεταφέρουν υπέρβαρα φορτία. Όπως είπαν αν ένας οδηγός αρνηθεί απολύεται την ίδια στιγμή.

Έδωσαν παραδείγματα όπου οδηγός λεωφορείου έκανε συνεχόμενο το δρομολόγιο Αθήνα-Σκοπιά-Αθήνα και έδειξαν ταχογράφους όπου φαίνεται οδηγός να μπήκε στο λεωφορείο στις 6 το απόγευμα και να βγαίνει στις 11 το πρωί την επόμενη με ελάχιστη ανάπαυλα. Σημείωσαν ότι έχουν κάρτες οδηγών που δείχνουν ότι δούλευαν 19 ώρες συνεχόμενα.



Τόνισαν ακόμη για ελλιπή συντήρηση των οχημάτων, για γερασμένο στόλο με οχήματα πριν από το 2005 ενώ περιέγραψαν φορτηγά που έχουν φαγωθεί τελείως τα λάστιχα τους με αποτέλεσμα να φαίνονται τα σύρματα.

Κατήγγειλαν περιστατικά όπου όχημα φόρεσε καινούργια λάστιχα για να περάσει ΚΤΕΟ και μετά φόρεσε τα παλιά. Κατήγγειλαν επίσης ΚΤΕΟ που περνάνε τα οχήματα «όπως όπως» μόνο και μόνο για να μην χάσουν πελάτες.

Ανέφεραν ότι ο κλάδος των μεταφορών έχει τα περισσότερα εργατικά ατυχήματα με το 2016 να σημειώνονται 60 θάνατοι με το 80% των ατυχημάτων να οφείλεται στην κούραση.

Οι μεταφορείς ζητούν αυστηρότερους ελέγχους από την τροχαία, να υπάρχουν κρατικά ΚΤΕΟ, να υπάρχουν τεχνικοί ασφαλείας στις μεταφορικές, να δημιουργηθούν εκρηκτικοί μηχανισμοί για την οδική ασφάλεια στα πρότυπα της ΕΕ και οι οδηγοί να υποχρεούνται να έχουν πιστοποιήσεις από σεμινάρια που γίνονται ανά τακτικά διαστήματα.

Κλείνοντας αφιέρωσαν τη συνέντευξη στα παιδιά που έχασαν τη ζώη τους στο δυστύχημα των παιδιών το οποίο μάλιστα χαρακτήρισαν έγκλημα.


Μας κοινοποιήθηκε από thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ