Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Η λίστα...

Ένας κομψός και καλοβαλμένος εξηντάρης έχει προβλήματα στύσης. Κάποια στιγμή αποφασίζει να πάει για εξετάσεις.

Αφού λοιπόν το εξέτασε ο γιατρός του λέει: -Έχω καλά νέα και κακά νέα

Τρομαγμένος ο εξηντάρης λέει: – Πέστε μου γιατρέ πρώτα τα κακά νέα…

-Πρέπει να ξέρεις ότι το πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σού μένουν μετρημένες στύσεις και μετά τέλος.

– Και τι θα μπορούσε να ήταν καλά νέα;

-Μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια τον αριθμό των στύσεων, θα είναι 30, οπότε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα.

Ο εξηντάρης φεύγει, γυρίζει, γυρίζει, γυρίζει, επί ώρες σκεπτόμενος πώς να το χειριστεί και τι να πει στη σύζυγό του.

Τελικά γυρίζει σπίτι και λέει στην γυναίκα του:

-Αγάπη μου, πήγα στον γιατρό γι’ αυτό που ξέρεις και εχω καλά νέα και κακά νέα.

-Καλύτερα πες μου πρώτα τα καλά νέα.

-Μου μένουν μόνο 30 στύσεις και μετά τέλος.

-Μη σκας αγάπη μου θα το αντιμετωπίσουμε μαζί, να κάνουμε μια λίστα και να τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμία, να πιάνουν τόπο κάθε φορά. Και τώρα ποιά είναι τα κακά νέα;

-Έκανα τη λίστα… και δεν είσαι μέσα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ