Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Αυτό είναι το ποσό που πλήρωσε ο Γιώργος Λιάγκας στον Σπύρο Μπιμπίλα μετά την καταδίκη του

Ο Σπύρος Μπιμπίλας γιόρτασε τα γενέθλιά του με αγαπημένους του φίλους και μάλιστα είπε στην κάμερα της εκπομπής “Φτιάξε καφέ να στα πω” ότι είχε καλέσει και τον Γιώργο Λιάγκα.

Ο Κώστας Βενετσάνος, από την πλευρά του, αποκάλυψε πως το ποσό που κατέβαλε ο παρουσιαστής ήταν 27.000 ευρώ, κάτι που δεν διέψευσε ο Σπύρος Μπιμπίλας.

«Ναι, τον κάλεσα στα γενέθλιά μου. Δεν νιώθω κακία για κανέναν, απλώς πιστεύω γίνονται λάθη, τα οποία διορθώνονται. Μου έχει στείλει μηνύματα, αλλά στο συγκεκριμένο μήνυμα δεν μου απάντησε. Θα ήθελα πολύ να ήταν εδώ. Ισχύει το ποσό που ακούστηκε. Εγώ δεν είμαι δικομανής, ούτε ήθελα να πληρώσει πάρα πολλά χρήματα. Ήθελα να πληρώσει χρήματα που να φανεί ότι με αυτόν τον τρόπο πονάς λίγο, άρα σκέφτεσαι μετά να μην το ξανακάνεις», είπε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ