Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Αντώνης Σρόιτερ: Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο λέει τις ειδήσεις όρθιος!

Συνέντευξη στο «Βήμα» παραχώρησε ο Αντώνης Σρόιτερ, ο οποίος μοιάζει να απολαμβάνει πολύ το γεγονός πως παραμένει σταθερά πρώτος στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.

«Είναι η τρίτη χρονιά που είμαστε πρώτοι στα νούμερα, εφέτος μάλιστα κάνουμε αριθμούς πάνω από κάθε προσδοκία. Φτάνουμε 25% στο σύνολο, νούμερα που νομίζω πως θυμίζουν μια συγκεκριμένη περίοδο του Mega. Το θεωρώ μια αναγνώριση και προς το πρόσωπό μου και προς όλον αυτόν τον μηχανισμό του ALPHA που κοπιάζει για αυτό το δελτίο», παραδέχεται.

Ωστόσο, δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί για κάτι που έχει κάνει εντύπωση σε μεγάλο μέρος των τηλεθεατών.

Τελικά, γιατί –σε αντίθεση που τους άλλους παρουσιαστές- εκείνος επιλέγει να λέει τις ειδήσεις όρθιος;

«Το όρθιο μου πάει, επειδή είμαι…»… «Ψηλόλιγνος», προσθέτει ο δημοσιογράφος που το έκανε τη συνέντευξη με τον ίδιο να απαντά:

«Δεν θα έλεγα αυτό, επειδή είμαι υπερκινητικός. Δεν μπορώ να σταθώ σε μια θέση πολλή ώρα. Είμαι από εκείνους τους μυστήριους τύπους που και όταν τηλεφωνούν κάνουν βόλτες. Αν τώρα μου ζητήσουν να καθίσω στο δελτίο, θα αισθανθώ πως περιορίζομαι.

Και τις συνεντεύξεις θα μου άρεσε να τις κάνω όρθιος, όμως αυτό δεν βολεύει πάντα τους καλεσμένους ούτε είναι εύκολο σκηνοθετικά, ειδικά αν υπάρχουν διαφορές ύψους».

Μόνο ο Αντώνης τα κάνει αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ