Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

H αποκάλυψη της Σαμάνθα Φοξ που σόκαρε τους θαυμαστές της

Για πολλά χρόνια οι αφίσες της κοσμούσαν τα δωμάτια χιλιάδων εφήβων. Μετά το ντεμπούτο της στο χώρο της μουσικής με το "Touch Me" αποτέλεσε τη φαντασίωση και χιλιάδων ανδρών, καθώς το τολμηρό βίντεο κλιπ και το πληθωρικό της μπούστο, την καθιέρωσαν ως sex symbol.

Ο λόγος για την Σαμάνθα Φοξ, η οποία το 2003 σόκαρε τους θαυμαστές της όταν δήλωσε: «Έχω κοιμηθεί με άλλες γυναίκες, αλλά δεν έχω ερωτευτεί ξανά όπως ερωτεύτηκα τη Μίρα Στράτον. O κόσμος λέει ότι είμαι γκέι… δεν ξέρω τι είμαι. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είμαι ερωτευμένη με τη Mίρα. Την αγαπώ και θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί της».

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι φήμες για τις σεξουαλικές της προτιμήσεις, είχαν κυκλοφορήσει νωρίτερα, καθώς συγκατοικούσε με την Αυστραλή τραγουδίστρια Κρις Μπονάτσι, με την οποία έκανε πολλές δημόσιες εμφανίσεις.

Η Μίρα ήταν η μάνατζερ της Σαμάνθα και κατά 10 χρόνια μεγαλύτερή της. Όταν γνωρίστηκαν το 1999 η Φοξ είχε ήδη μια σχέση με την Μπονάτσι. Την άφησε όμως για χάρη της Στράτον όπως αποκάλυψε πολύ αργότερα σε συνέντευξη η Αυστραλή τραγουδίστρια. Τον Αύγουστο του 2015 η Μίρα έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη με τον καρκίνο που κράτησε δύο χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ