Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Η Μαριώ για όλα (βίντεο)

Η τραγουδίστρια Μαριώ μίλησε στο Όλα Καλά για πολλά και για πολλούς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι αναφορές της στη Δέσποινα Βανδή, τη Νατάσα Μποφίλιου και τον Αγάθωνα.

«Μια φορά είχα πει κάτι για μια τραγουδίστρια που είχε πει ότι βγάζει πολλά λεφτά και δεν μπορεί, πώς θα τα φάει. Είχα πει ότι αυτό είναι ντροπή γιατί δελεάζει το κοινό που αυτοί έρχονται με το υστέρημά τους να σε ακούσουν κι εσύ λες πως θα φας τα λεφτά σου; Το είχα πει για τη Δέσποινα Βανδή και το μετάνιωσα, αλλά δεν το είπα κακοπροαίρετα.

Απαράδεκτο αυτό που έγινε με τη Νατάσα Μποφίλιου! Είχε κάθε δικαίωμα να πει την άποψή της, να πει τη γνώμη της και δεν μας ενδιαφέρει πώς σκέφτεται η Νατάσσα και τι κάνει. Ό,τι κελαηδάει ωραία θα του κόψετε τον λαιμό.

Ήταν λάθος έκφραση που μου είπαν για το ρεμπέτικο. Με ρώτησαν τι γνώμη έχω για το ρεμπέτικο τραγούδι που πάει στη Eurovision και είπα «Παιδιά θα τρίζουν τα κόκαλα του ρεμπέτικου. Τι δουλειά έχει το ρεμπέτικο στη Eurovision; Εκεί είναι ένα πανηγύρι». Και μετά παρεξηγήθηκα γιατί δεν πήγα εγώ στη Eurovision. Δεν έχουμε επαφές με τον Αγάθωνα. Τι έχω να χωρίσω με τον Αγάθωνα; Έλεος δηλαδή! Ο καθένας κάνει τη δική του ζωή. Δεν έχω τίποτα μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ