Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Δεν πήγα στο Nomads, γιατί πρέπει να εμφανίζομαι στην Αστυνομία

Ο Λάκης Γαβαλάς, ήταν καλεσμένος στην εκπομπή των Καραβάτου-Κατσούλη και μίλησε για όλους και για όλα, μέσα από το χαμάμ, εν μέσω χαλάρωσης και… πολλών αφρών.

«Περνάω τέλεια, ειδικά κάτω από τους αφρούς, δεν χρειάζεται να αφρίζω μόνος.Μου έγινε πρόταση για το Νοmads, και τους είπα ότι κάθε πρώτη του μήνα πρέπει να πηγαίνω στο αστυνομικό τμήμα, και δεύτερον, είμαι πολύ μεγάλος για να είμαι λεία κάποιας θεαματικότητας. Διαβάστε παρακάτω Όλοι με φιλοξενούν, με καλομαθαίνουν, μπαίνω σε lear jet, σε ελικόπτερα, έχω γούνες και κοσμήματα, έχω τα πάντα, τα παίρνω και τα ξαναδίνω, γιατί δεν έχω θυρίδες, έχουν αδειάσει, τα έχω πουλήσει για να ζήσω, ζω τώρα την πραγματικότητα του celebrity. Όλα είναι δήθεν!

Να μου εύχεσαι να με αγαπάει το άτομο που θέλω να με αγαπάει, είναι πολύ μακριά, να μην κάνω κύρτωση στην πλάτη και να μην αποκτήσω κοιλιές!» κατέληξε ο Λάκης Γαβαλάς. Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ