Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Η «Σέρσεϊ Λάνιστερ» καταγγέλλει σεξουαλική παρενόχληση από τον Γουάισταϊν

Τη δική της τραυματική εμπειρία σεξουαλικής παρενόχλησης από τον παραγωγό του Χόλιγουντ, Χάρβεϊ Γουάισταϊν, μοιράστηκε η ηθοποιός Λένα Χίντεϊ, γνωστή και ως «Σέρσεϊ Λάνιστερ» του Game of Thrones.

Η Χίντεϊ αποκάλυψε ότι αισθάνθηκε εντελώς ανίσχυρη όταν δέχτηκε επίθεση από τον παραγωγό. Περιγράφοντας μια συνάντησή τους, έγραψε στον λογαριασμό της στο Twitter: «Με ρώτησε μερικές ερωτήσεις σχετικά με την προσωπική μου ζωή και τα ερωτικά μου. Άλλαξα τη συζήτηση σε κάτι λιγότερο προσωπικό. Στη συνέχεια πήγε στην τουαλέτα, επέστρεψε και είπε να ανέβουμε στο δωμάτιο για να μου δώσει ένα σενάριο.



Μπήκαμε στον ανελκυστήρα και η ενέργεια άλλαξε αμέσως. Ολόκληρο το σώμα μου τέθηκε σε υψηλό συναγερμό, ο ανελκυστήρας ανέβαινε και του είπα: "Δεν ενδιαφέρομαι για τίποτα άλλο πέρα από δουλειά, παρακαλώ μην πιστέψεις ότι μπήκα εδώ μαζί σου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί". Δεν ξέρω τι με έκανε να το πω αυτό εκείνη τη στιγμή, αλλά μόνο πως είχα την αίσθηση ότι έπρεπε να του πω να μην έρχεται κοντά μου».

«Ήταν σιωπηλός αφότου μίλησα, οργισμένος. Βγήκαμε από το ασανσέρ και πήγαμε προς το δωμάτιο ενώ εκείνος είχε τα χέρια του στην πλάτη μου. Όταν το κλειδί του δωματίου του δεν δούλεψε είχε πραγματικά εξαγριωθεί και με πήγε ξανά στο ασανσέρ, κρατώντας σφιχτά το χέρι μου από πίσω».



Στη συνέχεια, τη συνόδευσε έξω από το ξενοδοχείο και της είπε να μην πει σε κανέναν για τη συνάντησή τους. «Μπήκα στο αυτοκίνητό και ξέσπασα σε κλάμα», έγραψε η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ