Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

«Είχα βάλει δακτύλιο, αλλά από το φαγητό τον έκανα βραχιόλι, περιδέραιο και τον έβγαλα»

Δεν κρύβει την αγάπη της για το φαγητό και αντιμετωπίζει την δίαιτα με... χιούμορ. Μάλιστα η τραγουδίστρια Μπέσσυ Αργυράκη δεν δίστασε να απαντήσει και σε σχετική ερώτηση
που της έγινε από την δημοσιογράφο της εκπομπής «Πρω1νό»:

«Το πρόσωπό μου το προσέχω, αυτό που δεν προσέχω είναι το σώμα μου. Είμαι φαγανό. Μου αρέσει το φαγητό, μου αρέσει το γλυκό. Αν όλοι που ξεκινούσαν δίαιτα τις κρατούσαν, όλοι κομψοί θα ήταν. Μόνο που συζητάμε για δίαιτα μου ανοίγει η όρεξη. Είχα βάλει δακτύλιο, αλλά από το πολύ φαγητό τον έκανα βραχιόλι, μετά τον έκανα περιδέραιο… μέχρι που τον έβγαλα. Είχα χάσει 28 κιλά. Όταν με είδε ένα θείος μου, μού είπε ότι ψήλωσα», είπε η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ