Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Ρις Γουίδερσπουν: Σκηνοθέτης με παρενόχλησε σεξουαλικά όταν ήμουν 16 ετών

Μία ακόμη σταρ του Χόλιγουντ, η Ρις Γουίδερσπουν αποκάλυψε πως υπήρξε θύμα παρενόχλησης όταν ήταν μόλις 16 ετών. Η 41χρονη σήμερα ηθοποιός μίλησε ανοιχτά την ώρα που οι αποκαλύψεις για τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινσταϊν προκαλούν αναστάτωση στον χώρο του κινηματογράφου.

Μιλώντας σε εκδήλωση το βράδυ της Δευτέρας, η διάσημη ηθοποιός σημείωσε: «Ήταν μια πραγματικά δύσκολη εβδομάδα για τις γυναίκες στο Χόλιγουντ, για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο και πολλές καταστάσεις, πολλές βιομηχανίες αναγκάζονται να θυμηθούν και να ξαναζήσουν μεγάλο μέρος της άσχημης αλήθειας», σημείωσε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός.

«Έχω τις δικές μου εμπειρίες που επανέρχονται και δυσκολεύομαι να κοιμηθώ, να σκεφτώ, να επικοινωνήσω πολλά από τα συναισθήματα άγχους και ενοχής που δεν μίλησα νωρίτερα», συνέχισε η Γουίδερσπουν.

Η ίδια δήλωσε ότι αισθάνεται «πραγματική αηδία» για τον σκηνοθέτη που της επιτέθηκε όταν ήταν 16 ετών και θυμό για τους ατζέντηδες και τους παραγωγούς «που με έκαναν να νιώθω ότι η σιωπή ήταν όρος για την απασχόλησή μου».

«Και εύχομαι», συμπλήρωσε, «να μπορούσα να σας πως ότι αυτό ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό στην καριέρα μου, αλλά δυστυχώς δεν ήταν. Έχω πολλαπλές εμπειρίες παρενόχλησης και σεξουαλικής επίθεσης και δεν μιλάω για αυτές πολύ συχνά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ