Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Συνέντευξη με τον ανερχόμενο τραγουδιστή Στέλιο Τσεσμελή: "Η συνταγή της επιτυχίας είναι να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις"!

Ο Στέλιος Τσεσμελής κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο του single με τίτλο "ΘΕΡΙΟ". Στέλιο, μίλησέ μας για το νέο σου τραγούδι.

Σ.Τ.: Καλησπέρα και απο εμένα λοιπόν. Το θεριό είναι ένα δυναμικό ζειμπέκικο με ποιοτικό εύληπτο στίχο και μουσική μετρημένη, τα οποία κατά τη γνώμη μου λείπουν στις μέρες μας και τείνουν να εξαφανιστούν.

Δεν είναι το πρώτο σου ηχογράφημα....

Σ.Τ.: Όχι δεν είναι το πρώτο ηχογράφημά μου. Ξεκίνησα πριν περίπου 8 μήνες με το "Να Φύγεις", μια ερωτική μπαλάντα που πήγε πολύ καλά, ειδικά σαν πρώτο εγχείρημα.

Για να σε γνωρίσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να θυμηθείς μαζί μας πότε και πως ξεκίνησες...

Σ.Τ.: Ξεκίνησα από αρκετά μικρός, περίπου στα 16 μου να δουλεύω παίζοντας κιθάρα και τραγουδούσα σε διάφορα μαγαζιά με φαγητό και πιο νωρίς σε σχολικές εκδηλώσεις, και φτάνοντας στα 20 μου αποφάσισα να ασχοληθώ εκτενέστερα με το τραγούδι, γι'αυτό διάλεξα να ερμηνεύσω το "Να Φύγεις" που είπα και νωρίτερα για να γνωριστώ με τον κόσμο.

Έχεις κάποιες συνεργασίες στο βιογραφικό σου, στις οποίες και θα ήθελες να αναφερθείς;

Σ.Τ.: Συνεργασία με κάποιον μεγάλο καλλιτέχη αυτού καθ' εαυτού δεν έτυχε ακόμα να έχω σαν πρωτοεμφανιζόμενος αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που μου έχει δ​​ω​θεί η ευκαιρία να τραγουδήσω κάποια τραγούδια σε μεγάλα μαγαζιά.
Κάποια πολύ ιδιαίτερη στιγμή στη μέχρι τώρα πορεία σου, την οποία και θυμάσαι έντονα;

Σ.Τ.: Μία στιγμή που ξεχωρίζω στην μουσική πορεία μου, είναι εκείνη που είχα την τιμή να μου δώσει το μικρόφωνο ο Νίκος Κουρκούλης στον Βοτανικό και να τραγουδήσω αρκετά μαζί του, και φυσικά ήμουν πολύ χαρούμενος γιατί είναι ένας από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες και εκείνη τη βραδιά έδειξε ότι πραγματικά αξίζει την μεγάλη αγάπη του κόσμου με την κίνησή του αυτή.

Ο ανταγωνισμός στον χώρο αυτό είναι τεράστιος. Πως μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει, κατά την άποψή σου;

Σ.Τ.: Είχα ξαναπεί κάποτε σε μία συνέντευξη, ότι κατά τη γνώμη μου, η συνταγή της επιτυχίας σε αυτόν τον χώρο, είναι αρχικά να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις, το οποίο βλέπει και ο κόσμος αν ισχύει, και στη συνέχεια είναι να είσαι σοβαρός και ταπεινός όπου και αν φτάσεις, γιατί έχεις να κάνεις με τον κόσμο, που αυτός οφείλεται για την όποια επιτυχία σου. Τώρα αν είσαι λίγο τυχερός και έχεις και καλά ποιοτικά κομμάτια, νομίζω δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω!

Θα πήγαινες σε ένα talent show;

Σ.Τ.: Θα πήγαινα ναι, γαιτί θεωρώ πως δίνεται στα νέα (στον καλλιτεχνικό χώρο) παιδιά, να γνωριστούν με τον κόσμο που είναι βασικό, να μάθουν αρκετά πράγματα μέσα από το παιχνίδι και να αποκτήσουν ένα καλύτερο μουσικό επίπεδο.

Παράλληλα ασχολείσαι με κάτι άλλο; Έχεις κάνει κάποιες άλλες σπουδές;

Σ.Τ.: Οι σπουδές μου ήταν επάνω στη μουσική. Έχω πτυχίο αρμονίας και παίζω πιάνο, μπουζούκι και κιθάρα.


Αυτό το διάστημα, σε βρίσκουμε να εμφανίζεσαι κάπου;

Σ.Τ.: Αυτόν τον καιρό, λόγω καλοκαιριού κιόλας, δεν εμφανίζομαι κάπου, βέβαια συζητάω πολλά πράγματα για την χειμερινή σεζόν.

Επόμενο καλλιτεχνικό βήμα;

Σ.Τ.: Είναι στα σκαριά και σύντομα θα έχουμε νέα.

Στέλιο, σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Σ.Τ.: Εγώ σας ευχαριστώ για αυτή την όμορφη συνέντευξη. Να είστε καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ