Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Με ενόχλησε που μου χρέωσαν τον Γιώργο Λιάγκα ως σύντροφο

Η Βίκυ Κάβουρα δεν έκρυψε την ενόχληση της όταν η δημοσιογράφος του La biri biri αναφέρθηκε στο θέμα του Γιώργου Λιάγκα.

«Όταν μιλήσαμε πριν από λίγες ώρες στο τηλέφωνο μου είπες χαρακτηριστικά ότι …θα με ρωτήσεις κι εσύ για τον Λιάγκα;»

«Δεν θα το συζητήσουμε καθόλου. Δεν μπορώ να καταλάβω πια τι γίνεται» ανέφερε η Βίκυ Κάβουρα.

«Τι έχει γίνει; Σου χρεώσανε τον Γιώργο Λιάγκα ας πούμε σαν σύντροφο;».

«Δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό. Ειλικρινά» συνέχισε η ηθοποιός

«Δεν σου το λέω για να σε προσβάλλω, το λέω επειδή είδα ότι σε ενόχλησε.»

«Με ενοχλεί. Δεν είναι πάντα αστείο. Υπάρχουν μέρες που βλέπω ανθρώπους να με παρακολουθούν. Μου είναι έξω από το σπίτι μου ένα αυτοκίνητο. Μου έχει τύχει να γυρίσω 7 το πρωί και να ακούσω έξω από το σπίτι να χτυπάει τηλέφωνο και να απομακρύνεται ο άλλος. Είναι ψιλοτρομακτικά αυτά.

Άλλες φορές φοβάμαι, άλλες φορές γελάω και άλλες λέω δεν είναι δυνατόν. Δεν ξέρω ποιος μπορεί να είναι, αλλά επειδή δε τη γουστάρω αυτή τη φάση και επειδή δεν έχω βγάλει κανέναν στη φόρα και επειδή πραγματικά είμαι μόνη μου και με ενοχλεί να γράφονται πράγματα για εμένα που δεν ισχύουν, δεν ξέρω ποιος το κάνει και γιατί, αλλά θα πρέπει να σταματήσει αυτό κάποια στιγμή» απάντησε η Βίκυ Κάβουρα η οποία έκανε σαφές ότι είναι μόνη εδώ και πολύ καιρό στην προσωπική της ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ