Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Αποκάλυψη: Τι έκανε η Ρένα Βλαχοπούλου στη Μαρία Ιωαννίδου

Με βουτάει από τα μαλλιά και μου λέει “έλα εδώ μωρή, άντε στο διάολο…

Βραδιά αφιερωμένη στον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο είχε η εκπομπή “Στην υγειά μας ρε παιδιά” και η Μαρία Ιωαννίδου αποκάλυψε μια άγνωστη ιστορία με τη Ρένα Βλαχοπούλου από τα γυρίσματα της ταινίας “Μια Ελληνίδα στο χαρέμι”.

«Έχω τραβήξει πολλά, ήμουν ο καρπαζοεισπράκτορας που έτρωγα τις φάπες από τη Ρένα Βλαχοπούλου. Είμαστε στην έρημο και υποτίθεται ότι ψάχναμε να βρούμε μια λίμνη να πιούμε νερό. Βρίσκει ο Δαλιανίδης μια γούρνα με νερό που είχε μέσα μυγάκια, σαυράκια και λέει ο Δαλιανίδης δεν υπάρχει άλλη λύση, εδώ. Εγώ να θέλω να… Με βουτάει η Βλαχοπούλου από τα μαλλιά και μου λέει “Έλα εδώ μωρή, άντε στο διάολο μπες μέσα και πιες νερό να τελειώνει η σκηνή” και με βουτάει μέσα. Η χειρότερη εμπειρία μου», αποκάλυψε η Μαρία Ιωαννίδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ