Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

The Voice: Ο Σάκης Ρουβάς με έκοψε για να…

Η πρώην διαγωνιζόμενη του The Voice Κρυστάλλω Πατσιά μιλά για την αποχώρηση της από το talent show του ΣΚΑΪ και την επιλογή του Σάκη Ρουβά.

Ο Σάκης Ρουβάς έριξε στη μάχη των knockouts του The Voice την τριάδα: Κρυστάλλω Πατσιά, Νίκο Κερκένη και Ανδρέα Στεργιόπουλο, επιλέγοντας προς έκπληξη πολλών να κρατήσει τον Ανδρέα Στεργιόπουλο, παρά την αίσθηση που είχε προκαλέσει η Κύπρια διαγωνιζόμενη.

Η Κρυστάλλω Πατσιά σε συνέντευξη της στο «Όλα Ξεκόλλα» εκμυστηρεύτηκε πως κατάλαβε ότι ο Σάκης θα διάλεγε τον Ανδρέα από το βλέμμα του:

«Στην τελική στιγμή, όταν κοιτούσε και τους τρεις το βλέμμα του φαινόταν ότι θα διάλεγε τον Ανδρέα. Το κατάλαβα αμέσως.

«Ακριβώς ναι! Σάκη με πρόδωσες. Εγώ ήμουν ευχαριστημένη με την εμφάνιση μου. Νομίζω ήμουν αρκετά καλή. Αν με κρατούσαν στο παιχνίδι, να λένε αλήθειες τώρα, θα πήγαινε σίγουρα τελικό, δεν υπήρχε περίπτωση. Γιατί έχω καθημερινά βομβαρδισμό μηνυμάτων από τον κόσμο. Δεν θέλανε μάλλον να πάω στον τελικό. Εντάξει να μη λέμε και βλακείες, είναι παιχνίδι» δήλωσε η Κρυστάλλω, η οποία θεωρεί τον Ανδρέα μια ατόφια λαϊκή φωνή που επίσης μπορεί να φτάσει στον τελικό:

«Ο Ανδρέας είναι ατόφια λαϊκή φωνή. Εγώ είμαι πιο επαγγελματίας. Τραγουδάω περισσότερα χρόνια από αυτό το παιδί. Ο Ανδρέας έχει να δώσει πολλά περισσότερα, άρα δεν στεναχωρήθηκα καθόλου. Πιστεύω μπορεί και ο Ανδρέας να φτάσει στον τελικό γιατί η Ελλάδα έχει ανάγκη πλέον να ακούσει ατόφιες λαϊκές, έχει βαρεθεί πλέον τα νιαουρίσματα, τα πολύ σέξι και τα όλα έξω».

Όσο για το αν έφταιξε κάτι και βρέθηκε εκτός του Voice, η Κρυστάλλω Πατσιά λέει: «Πιστεύω ότι ο Σάκης πίστευε ότι θα με σώσουν οι άλλοι. Ίσως και εγώ με την αντίδραση μου που είπα ότι «Δεν πειράζει!» να έδειξα ότι δεν το θέλω τόσο και ίσως για αυτό να μη με διάλεξαν και οι άλλοι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ