Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Καλλιάνος: «Στην ΕΡΤ έπαιρνα 850 ευρώ το μήνα και όχι έξι χιλιάδες»

«Με πτυχίο και δύο μεταπτυχιακά, αυτοί ήταν δυστυχώς, καλώς ή κακώς οι μισθοί στην ΕΡΤ».
Καλεσμένος της Χριστίνας Λαμπίρη ήταν ο Γιάννης Καλλιάνος, ο οποίος μίλησε για την όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μετά τις δηλώσεις του πως έπεσε θύμα bullying στην ΕΡΤ.

Η απάντηση του μετεωρολόγου στην σκληρή ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ

«Εγώ δεν έχω ποτέ επιτεθεί επί προσωπικού σε κανέναν και ούτε θα το κάνω όσο και αν με τσιγκλήσουν όλοι αυτοί εκεί, τα παιδιά εκεί που βγάζουν τις συγκεκριμένες ανακοινώσεις. Είπε ο κος. Τσακνής ότι αφού δεχόμουν τέτοιο φοβερό bullying για ποιο λόγο ήθελα να συνεχίσω; Η απάντηση γιατί κ. Τσακνή είμαι επαγγελματίας μετεωρολόγος και δεν με ενοχλεί αν με κυνηγούν στους διαδρόμους, εγώ θέλω να συνεχίσω τη δουλειά μου. 850 έπαιρνα; 850! 9 κατοστάρικα έπαιρνα; 9 κατοστάρικα! Με πτυχίο και δύο μεταπτυχιακά, αυτοί ήταν δυστυχώς, καλώς ή κακώς οι μισθοί στην ΕΡΤ. Αυτά τα λεφτά έπαιρνα στην ΕΡΤ. Μη νομίζει ο κόσμος ότι ο Γιάννης ο Καλλιάνος είχε κάνει συμβόλαιο με έξι χιλιάδες το μήνα και εφτά. Αυτά ήταν τα λεφτά του Γιάννη του Καλλιάνου», είπε ο Γιάννης Καλλιάνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ