Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η Μαίρη Χρονοπούλου: «Στις 3:30 τη νύχτα έπαιρνα τον Κούρκουλο τηλέφωνο και έτρεχε με τις πυτζάμες να…»

Μία βραδιά αφιερωμένη στο Νίκο Κούρκουλο πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Θέατρο χτες, με αφορμή τα 10 χρόνια που συμπληρώθηκαν από τον θάνατό του.
Ανάμεσα στους καλεσμένους βρέθηκαν εκτός από σπουδαίες προσωπικότητες από τον χώρο της τέχνης και της πολιτικής, φίλοι του ηθοποιού.

Η Μαίρη Χρονοπούλου έδωσε το παρών παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και μίλησε για τη στενή τους σχέση. «Όταν έφυγε ο Νίκος κλείναμε 52 χρόνια φιλίας. Από παιδιά. Αυτό μετράει για εμένα», δήλωσε στους δημοσιογράφους..

Όταν της ζήτησαν μάλιστα να αναφερθεί στην πιο γλυκιά ανάμνηση από την φιλική τους σχέση δεν κατάφερε να ξεχωρίσει κάποια. «Ο Νίκος ήταν για εμένα -το χει δηλώσει και ο ίδιος- ο προστάτης μου. Στα προσωπικά μου, στα οικονομικά μου, στα επαγγελματικά μου στα ερωτικά μου…», δήλωσε η Μαίρη Χρονοπούλου.

Στη συνέχεια μάλιστα έκανε μία απίστευτη αποκάλυψη, όταν της ζητήθηκε να ξεχωρίσει κάποια σημαντική στιγμή ανάμεσά τους.
«Έχει τραβήξει… δεν μου έδινε συμβουλές. Έτρεχε να με βγάλει από τους μπελάδες πάντα…. 3:30 η ώρα τη νύχτα του έλεγα με χτυπάει ο γκόμενος και έτρεχε με τις πυτζάμες να με γλιτώσει. Και έδερνε τον γκόμενο!», αποκάλυψε χαρακτηριστικά στους δημοσιογράφους που έδωσαν το παρών στην εκδήλωση.

Η αντίδραση της Φαίης Σκορδά μάλιστα ήταν απολαυστική καθώς έμεινε άφωνη στο άκουσμα της αποκάλυψης.

Δείτε το βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ