Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Δέκα άνθρωποι της τηλεόρασης μιλούν για τα πράγματα που τους άρεσαν και δεν τους άρεσαν στην TV το 2016

ΖΩΗ ΤΑΣΚΑ || zwitaska@gmail.com
Λίγο πριν φύγει το 2016 η ThessNews μίλησε με δέκα ανθρώπους της τηλεόρασης προκειμένου να σχολιάσουν τρία πράγματα που τους άρεσαν και τρία που δεν τους άρεσαν στην ελληνική τηλεόραση το 2016.

Το 2016, ήταν μια δύσκολή χρονιά τόσο στην ζωή των απλών ανθρώπων καθώς η οικονομική κρίση που υφίσταται η χώρας μας τους έχει ταλαιπωρήσει, όσο και για τον χώρο της τηλεόρασης που πέρασε δύσκολα γιατί το θέμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με τις τηλεοπτικές άδειες ήταν αυτό που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των εργαζομένων καθώς κρινόταν το μέλλον της δουλειάς τους.

Ωστόσο, τα κανάλια αποφάσισαν -και αυτό είναι ένα πολύ θετικό γεγονός- να βγάλουν κανονικά προγράμματα και εκπομπές άσχετα που δεν γνώρισαν τι μέλλον γενέσθαι.
Τι άλλο όμως ήταν ανάμεσα στα θετικά της χρονιάς που ξεχώρισαν οι άνθρωποι που βρίσκονται στο χώρο της τηλεόρασης; Ποια πράγματα θα ήθελαν να αλλάξουν στην ελληνική τηλεόραση;

Δέκα άνθρωποι που βρίσκονται και γενικά έχουν περάσει από το χώρο της τηλεόρασης δίνουν τις δικές τους απαντήσεις για το τι «γεύση» τους άφησε η ελληνική τηλεόραση το 2016.



Μαρία Ηλιάκη - Alpha TV και www.mariailiaki.gr


Από τα πράγματα που μου άρεσαν πολύ φέτος στην τηλεόραση είναι «Η λέξη που δεν λες» στον alpha. Το σίριαλ αυτό εδώ το βλέπω μανιωδώς γιατί έχει να κάνει με ένα θέμα το οποίο σπάνια το αγγίζει η τηλεόραση και αυτό είναι τα αυτιστικά παιδιά. Είναι ένα πάρα πολύ συγκινητικό σίριαλ και μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που το έχει προσεγγίσει. Είναι επίσης πάρα πολύ καλογυρισμένο, το οποίο με αγγίζει και με συγκινεί κάθε Τρίτη.
Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ, η πρώτη μέρα του Αντώνη Κανάκη μετά τη γέννηση του παιδιού του γιατί πραγματικά δεν έχω δει στη ζωή μου πιο χαρούμενο άνθρωπο στη τηλεόραση.
Επειδή τον τελευταίο καιρό, τα τελευταία χρόνια λόγω της κατάστασης που βιώνει αυτή η άμοιρη χώρα παρακολουθώ όλο και πιο συχνά ενημερωτικές εκπομπές και ειδήσεις δεν μου άρεσαν όλες αυτές οι τρομοκρατικές επιθέσεις. Όλα αυτά όταν τα ακούω ενώ είναι γεγονότα και πρέπει να ενημερωνόμαστε όλοι και πρέπει να τα ακούμε, κάθε φορά που τα ακούω με πιάνει ένα σφίξιμο στη καρδιά. Επίσης δεν μου άρεσε φέτος το σκηνικό που ζήσαμε οι άνθρωποι που δουλεύουμε στην τηλεόραση με τις τηλεοπτικές άδειες. Ήταν 4-5 μέρες και μετά ο επόμενος μήνας εφιαλτικός για εμάς. Αυτά δεν μου άρεσαν κυρίως φέτος.



Ελένη Τσολάκη - Alpha TV και www.elenitsolaki.gr


Δεν μπορώ να πω τρία πράγματα που μου αρέσουν και τρία που δεν μου αρέσουν γιατί το ευτύχημα είναι που υπάρχει τηλεόραση μετά από όλα αυτά που περάσαμε με τις άδειες και όλο αυτόν το φόβο και το άγχος και την αγωνία που περάσαμε όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουμε σε αυτόν τον χώρο. Άρα, από μόνο του το γεγονός ότι συνεχίζουμε να έχουμε δουλειά, συνεχίζουμε να έχουμε κανάλια και δεν έχει χάσει ο κόσμος τις δουλειές του είναι από μόνο του το πιο θετικό που έχει συμβεί στη τηλεόραση σαν τηλεόραση το 2016.
Αυτά που μου αρέσουν επίσης σχετίζονται με αυτό που ανέφερα και πριν, γιατί συνεχίζονται να γίνονται δουλείες, να γίνονται παραγωγές και συνεχίζει γενικά η τηλεόραση να χρειάζεται ανθρώπους και οι άνθρωποι την τηλεόραση οπότε αυτοί να μπορούν να βιοποριστούν από τη δουλειά που κάνουν και αγαπούν.
Δεν μπορώ να αναφέρω κάτι συγκεκριμένο, το οποίο δεν μου άρεσε στη τηλεόραση, το σίγουρο είναι ότι η γενικότερη εικόνα που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια όσο αναφορά την κρίση, τη χώρα μας και τους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται είναι κάτι δυστυχώς με θλίβει όταν το βλέπω στην τηλεόραση αλλά δυστυχώς το παρακολουθούμε όλοι γιατί είμαστε αγχωμένοι με τις εξελίξεις και την πολιτική πραγματικότητα. Όλα τα άλλα λόγω των καιρών δεν μπορώ να τα κρίνω και να τα σχολιάσω γιατί είναι θετικό και μόνο το γεγονός ότι συνεχίζουμε και κάνουμε τη δουλειά μας, και αφού έχουμε αυτό σαν πρώτο δεδομένο όλα τα άλλα δεν έχουνε καμία ουσία.



Τζωρτζέλα Κόσιαβα – E TV


Μου αρέσει το καινούριο το «The voice» με τον Ρουβά, τον Καπουτζίδη και όλους, γιατί το βρίσκω πολύ αυθόρμητο, νεανικό, χαρούμενο, κεφάτο με πολύ ενέργεια. Είναι όλοι ο εαυτός του και αυτό βγάζουν προς τον κόσμο. Μου αρέσει πάρα πολύ ο Καπουτζίδης στο ρόλο του παρουσιαστή γιατί τον θεωρώ έναν πολύ ταλαντούχο, ευφυή και δημιουργικό άνθρωπο.
Μου αρέσουν επίσης, οι Ράδιο Αρβύλα που είναι μια εκπομπή που έχει κερδίσει τον θαυμασμό και την εμπιστοσύνη του κόσμου, ειδικά τώρα που ο Κανάκης είναι και στα καλύτερά του που έγινε και πατέρας, είναι ευτυχισμένος και αυτό φαίνεται. Σχολιάζουν πάντα to the point την επικαιρότητα, με χιούμορ και με εύστοχα σχόλια και όταν ξεπερνάνε τα όρια γίνεται πάντα πολύ προσεκτικά.
Μου αρέσει πάρα πολύ η Φαίη Σκορδά μόνη της. Η Φαίη αποδεικνύει ότι είναι μια πάρα πολύ καλή παρουσιάστρια. Έχει πάρα πολύ καλή ομάδα μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Φαίνεται ότι είναι εξοικειωμένη με τους νέους της συνεργάτες, βγάζει την εμπειρία που έχει ως παρουσιάστρια. Εμένα δεν μου λείπει καθόλου ο Γιώργος Λιάγκας από «Το Πρωινό». Καλό θα ήτανε να είναι αλλά για εμένα πλέον δεν είναι απαραίτητος έτσι όπως εξελίσσεται η εκπομπή. Βέβαια η Φαίη, θα μπορούσε να προσθέσει ένα άτομο στο πάνελ που να έχει περισσότερο το χιούμορ στο σχόλιο του και να γίνεται περισσότερη πλάκα. Η Φαίη είναι μέσα στην ενέργεια, είναι χαρούμενη και μου αρέσει να την βλέπω το πρωί γιατί είναι μια απλή γυναίκα, έχει όλο το πακέτο.
Δεν μου αρέσει το «Ξαναδέστε» τους. Το θεωρώ ξαναζεσταμένο φαγητό. Είναι ένα από τα ίδια. Του Μουτσινά, δεν του έλειπε να κάνει τηλεόραση γιατί κάνει θέατρο. Για μένα πρώτα είναι ηθοποιός και μετά παρουσιαστής. Δεν του έλλειπε να κάνει τηλεόραση και αν θα έκανε θα έπρεπε να κάνει κάτι μόνος του το οποίο θα είναι βραδινό, ένα έξυπνο κόσνεπτ που μπορούσε να σκεφτεί αυτός, που να του ταιριάζει, ή θα μπορούσε να έκανε τηλεπαιχνίδι. Η θετική έκπληξη είναι η Μαίρη Συνατσάκη γιατί δείχνει το επικοινωνιακό της χάρισμα που δεν το είχα δει πέρα από το MAD.
Δεν μου αρέσει το «Lucky Room» δεν το βρίσκω ενδιαφέρον παιχνίδι. Ο Γιώργος Λιάγκας είναι καλός παρουσιαστής το αποδεικνύει και εκεί, αλλά δεν μου αρέσει το πρότζεκτ. Δεν έχει καμία ουσία που να ουρλιάζουν οι παίκτες δεν έχει τίποτα. Η Μαντώ Γαστεράτου είναι μια διεκπεραιωτή συμπαρουσιάστρια.
Η μετακίνηση της Μαρίας Μπεκατώρου στη μεσημεριανή ζώνη ήταν μία λάθος κίνηση που δεν έπρεπε να γίνει σε μια ανταγωνιστική ζώνη. Καλό ήταν που έγινε ξανά το πρωί. Όλη η εκπομπή εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορη. Ακόμα και στο πρωινό που πήγε το «ΣΟΥΚΟΥ» αυτή η εκπομπή δεν έχει ρυθμό και αυτό είναι θέμα από τους παρουσιαστές και συμπαρουσιαστές και επίσης δεν έχουν μεταξύ τους διάθεση για να μπορούν να γίνουν παρέα προς τα έξω.



Νάνσυ Παραδεισανού - Alpha TV και www.nancy.gr


Μου άρεσε πολύ που είδα όλα τα κανάλια να έχουν μία τάση να ενισχύσουν το πρόγραμμα τους με πάρα πολλές και διαφορετικές εκπομπές και σειρές. Χάρηκα δηλαδή που ο Alpha έκανε πολύ μεγάλη στροφή στα σίριαλ και έχει γεμίσει τη βραδινή ζώνη με πάρα πολύ αξιόλογες σειρές είτε συνεχίζοντας κάποιες πάρα πολύ πετυχημένες όπως το «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» και «Το Σόι σου». Είδα πολύ ωραίες σειρές όπως η «Λέξη που δεν λες» που προσωπικά κάθε Τρίτη το βλέπω απαρέγκλιτα. Βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη διάθεση ανάπτυξης στη τηλεόραση γιατί τα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν μια - δυο σειρές σε κάθε κανάλι και άντε και κανένα show. Τώρα υπάρχει ένα συνεχόμενο πρόγραμμα στα περισσότερα κανάλια και είναι πολύ ευχάριστο.
Μου άρεσε το γεγονός ότι δεν χάθηκαν ούτε ζώνες ούτε άλλαξε ο τηλεοπτικός χάρτης δραματικά. Το μόνο που άλλαξε και δεν είναι καθόλου ευχάριστο, έχει να κάνει με το MEGA που δεν έχει βγει με ζωντανό πρόγραμμα μέχρι στιγμής.
Το πιο ευχάριστο πράγμα για εμένα προσωπικά, είναι η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που μας ανακούφισε πάρα πολύ. Όλοι οι εργαζόμενοι σε σταθμούς που δεν είχαν πάρει την άδεια με τον τρόπο που έγινε ο διαγωνισμός, ήταν για δύο μήνες τρομερά αγχωμένοι. Βέβαια όταν ξεκίνησε το ζωντανό πρόγραμμα, το αφήσαμε πίσω σαν να μη συνέβαινε. Απλά όταν έγινε και αυτό ανακουφιστήκαμε πάρα πολύ, είναι πιστεύω λογικό.
Είδα και δε μου άρεσε, μεγάλη στροφή μέσα από κάποιες συγκεκριμένες εκπομπές προς το hardcore gossip το οποίο σαν άνθρωπο δεν με εκφράζει. Και βέβαια απορώ πως εκφράζει τόσο κόσμο γιατί δεν μπορώ να αδικήσω αυτά τα προγράμματα και να μην τους αναγνωρίσω ότι έχουν πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Δεν αναφέρομαι μόνο σε μια εκπομπή, απλά απορώ πολλές φορές με τις επιλογές που κάνει το κοινό. Νόμιζα το είχαμε αφήσει πίσω μας αυτό το τόσο gossip αλλά τελικά έκανα λάθος.
Δεν μου αρέσει που επειδή προεξοφλούμε τα νούμερα τηλεθέασης μιας «ποιοτικής» εκπομπής, δεν βλέπω από τα κανάλια να υπάρχει μια εκπομπή για την ιστορία, για την λογοτεχνία. Ο κόσμος πιστεύει ότι αν δει μια εκπομπή για την ιστορία θα βαρεθεί, θα κοιμηθεί. Διαφωνώ! Θεωρώ ότι είμαστε ένας λαός χωρίς ιδιαίτερη παιδεία και αναφέρομαι στους σύγχρονους Έλληνες μιας και μετά το πανεπιστήμιο δεν διαβάζουμε και δεν οξύνουμε το πνεύμα μας. Επειδή λοιπόν δεν τα κάνουμε όλα αυτά καλό είναι να υπάρχει στην τηλεόραση αυτό –και όχι μόνο στα κρατικά κανάλια-, για να παίρνουμε έστω και λίγα ερεθίσματα. Όλο αυτό το ατελείωτο ίδιο πράγμα από ζώνη σε ζώνη και από κανάλι σε κανάλι φαίνεται ότι έχει κουράσει τον κόσμο και φαίνεται.
Δεν έχω δει φέτος κάποια εκπομπή να ξεχωρίζει τρομερά και να κάνει εντυπωσιακά νούμερα – αναφέρομαι στα καθημερινά προγράμματα-, γιατί τα μουσικά show πάνε καλά. Είναι μόνο μια δύο εκπομπές, η Ελένη Μενεγάκη και η Φαίη Σκορδά που είναι σταθερές αξίες τώρα πια. Οπότε κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι μας γιατί το κοινό δείχνει ότι κουράζεται με τα ίδια πρόσωπα με την ίδια θεματολογία. Πρέπει κάτι να κάνουμε για να το αλλάξουμε. Αυτό είναι ένα μήνυμα του κόσμου προς εμάς, δεν το κάνει για να μας στεναχωρήσει. Οι εκπομπές που έχουν πετύχει ήταν αυτές που κάνανε κάτι διαφορετικό, άρα μπορεί να επιτευχθεί η αλλαγή.



Χριστίνα Κανατάκη – TV-100


Μου άρεσε το brain gain, η ομάδα των Ελλήνων του εξωτερικού που επιθυμούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα τα μυαλά που της αξίζει. Επιτέλους κάποιος έπαψε απλώς να μεμψιμοιρεί και μπήκε στην ενεργό δράση.
Μου άρεσε επίσης η Πάολα που τραγούδησε Χατζιδάκι. Έτσι για το μπούγιο...
Επίσης μου άρεσαν τα χαμόγελα των παιδιών των προσφυγόπουλων σώα μετά την Οδύσσεια τους που συνεχίζεται χαμογελούν επιτέλους αμέριμνα στην αγκαλιά της οικογένειας τους κι ας μην ξέρουν τι τους ξημερώνει. Και μαζί τους οι εθελοντές.
Τέλος, το Πούλιτζερ των Ελλήνων φωτογράφων. Του Γιάννη Μπεχράκη, του Άλκη Κωνσταντίνιδη και του Αλέξανδρου Αβραμίδη.
Δεν μου άρεσε στην τηλεόραση η live κάλυψη της κηδείας του Παντελίδη και γενικά οποιαδήποτε live κάλυψη οποιουδήποτε δράματος που έχει σκοπό την τηλεθέαση των απενταχθού trash εκπομπών και προσωπικοτήτων.
Τα τρομοδελτία ειδήσεων. Αρνούμαι να δω επαυξημένη, διογκωμένη και διαστρεβλωμένη την αλήθεια που ούτως η άλλως ζω.
Τέλος, δεν μου άρεσε η ομηρία των τηλεοπτικών αδειών που εν τέλει για ακόμα μια φορά δεν οδήγησε πουθενά ο πρωθυπουργός μας.



Έλσα Αγοραστού – Εγνατία TV


Μου άρεσε, το γεγονός πως τα τουρκικά σίριαλ ελαχιστοποιήθηκαν. Η μόδα με τα πολλά σίριαλ εκ Τουρκίας σε όλα σχεδόν τα μεγάλα κανάλια πρωτίστως είχε κουράσει και δευτερευόντως μείωνε αισθητά τις ελληνικές παραγωγές.
Μου αρέσει πάρα πολύ το σίριαλ του Alpha «Η λέξη που δεν λες». Θίγει ένα κοινωνικά ευαίσθητο ζήτημα με πολύ προσεγμένο τρόπο.
Μου άρεσε επίσης, που μερίδα των τηλεθεατών δείχνουν να επιλέγουν πλέον και περιφερειακά κανάλια, εκτιμώντας το πρόγραμμα που παράγουν.
Δεν μου άρεσε, η διαχείριση του ζητήματος των τηλεοπτικών αδειών. Κάποια κανάλια φάνηκαν πλήρως αναξιόπιστα, καθώς αρχικά συμφωνούσαν στην ιδέα της διεξαγωγής διαγωνισμού για τις 4 τηλεοπτικές άδειες. Ωστόσο όταν δεν μπήκαν στον διαγωνισμό ή δεν πήραν άδεια έριχναν πολλή λάσπη στο όλο εγχείρημα.
Επίσης, δεν μου άρεσε η οικονομική κατάρρευση του μεγάλου καναλιού. Πολύ καλές και ποιοτικές παραγωγές, με πολλά και αξιόλογα στελέχη σε ένα κανάλι που λοιδορήθηκε όσο κανένα άλλο.
Δεν μου άρεσε ούτε πέρσι - στον alpha- αλλά ούτε φέτος στο Ε η Κατερίνα Καινούριου ως κεντρική παρουσιάστρια. Επίσης δεν μου αρέσει πλέον η εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη στον Αντ1. Τέλος δεν με εντυπωσίασε το show Rising star. Ίσως όλο το promotion δημιούργησε πολύ υψηλές προσδοκίες και το αποτέλεσμα απογοήτευσε.



Στεφανία Δεληπούλιου - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV


Το θετικό είναι ότι οι εκπομπές παρά το θέμα με τις τηλεοπτικές άδεις βγήκαν δυναμικά και βγήκαν και προγράμματα τα οποία ήταν πολύ σωστά μελετημένα, μεγάλες παραγωγές, που έδωσαν και περισσότερη δουλειά στον κόσμο αλλά και βλέπουμε πράγματα που είχαμε καιρό να δούμε. Είχε καιρό η τηλεόραση να κάνει τέτοια πρότζεκτ, πράγμα που θεωρώ θετικό γιατί δίνει λίγο ελπίδα για το μέλλον.
Είναι πολύ θετικό που βγαίνουν εκπομπές από τη Θεσσαλονίκη. Αν και δεν είναι εύκολο να βγει μια ψυχαγωγική εκπομπή από τη Θεσσαλονίκη και γενικά οι εκπομπές από τη Θεσσαλονίκη γιατί η πίτα είναι μοιρασμένη με το μεγαλύτερο κομμάτι στην Αθήνα από τα events και σε όλα, όμως το «Όλα Καλά» είναι μια ωραία και συλλογική προσπάθεια που βγαίνει ένα αποτέλεσμα τουλάχιστον ισάξιο με εκπομπές της Αθήνα. Αν και με πολύ περισσότερη δουλειά ίσως απ’ ότι θα χρειαζόταν ίσως στην Αθήνα, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό σε σχέση με αυτά που μπορούμε και έχουμε. Νομίζω, ότι είναι ένα στοίχημα το οποίο κερδίζει η Θεσσαλονίκη, ότι δηλαδή μπορεί να το πετύχει και αυτό.
Ένα θετικό που όμως εν μέρη είναι θετικό, είναι εκλογή του Τραμπ που επηρέασε ακόμα και εμάς. Όλη αυτή η διαμάχη που υπήρχε στο τέλος με την Χίλαρι Κλίντον -που θετικό δεν το λες που βγήκε ο Τραμπ- αλλά ελπίζουμε να είναι θετικό για τον κόσμο και όχι έτσι όπως τα περιέγραψε και όπως ήταν οι δηλώσεις του πριν από την εκλογή του, γιατί όταν μιλάμε για την Αμερική μιλάμε για όλο τον κόσμο. Ο τίτλος Πλανητάρχης δεν είναι τυχαίος.
Το θέμα με το ΣΤΕ και με τα κανάλια να θα είναι 4, αν θα είναι 8 αν θα γίνουν περιφερειακά και τι ακριβώς θα γίνει μέχρι να βγει αντισυνταγματικός αυτός ο νόμος πραγματικά μας είχε πεθάνει γιατί δεν ξέραμε όχι μόνο το μέλλον για εμάς και για το κανάλι που δουλεύει ο καθένας αλλά για την τηλεόραση γενικότερα. Οπότε, το κατατάσσω στα χειρότερα της χρονιά αν και ακόμα δεν έχει λήξει το θέμα.
Άλλο αρνητικό και ταυτόχρονα πολύ τρομερό που μακάρι να μην υπάρχει κάτι αντίστοιχο το 2017, είναι αυτό που έγινε πριν από λίγες ημέρες με τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Το ξαναζήσαμε και τώρα με το Βερολίνο και με την Νίκαια τον Ιούλιο που είδαμε τόσο κόσμο να πεθαίνει από τρομοκρατική επίθεση.
Τέλος, το τρίτο χειρότερο είναι το προσφυγικό και όλες αυτές οι οικογένειες οι οποίες ήταν στο δρόμο χωρίς μοίρα, χωρίς μέλλον χωρίς όνειρα χωρίς τίποτα και να τους πηγαινοέφερναν από την μια πλευρά στην άλλη.



Αντιγόνη Πάντα Χαρβά - popaganda.gr


Αναμφισβήτητα ήταν μια χρονιά που η ελληνική τηλεόραση θέλει να ξεχάσει. Η ιστορία με τις άδειες δεν βγήκε πουθενά, αντιθέτως δημιούργησε μεγαλύτερη ανασφάλεια και χειρότερες συνθήκες εργασίας μέσα στους τηλεοπτικούς σταθμούς και αυτός ήταν και ο λόγος που φέτος αποφάσισα να απέχω από όσα συμβαίνουν. Εδώ και χρόνια δεν υπάρχει σπίτι μου τηλεόραση. Αν κάτι θέλω να δω, το ψάχνω στο ίντερνετ. Από ταινίες και σειρές, μέχρι εκπομπές ελληνικών καναλιών. Ακριβώς επειδή δεν είμαι φανατική τηλεορασοφάγος δεν μπορώ να στοχοποιήσω συγκεκριμένες εκπομπές, είτε θετικά είτε αρνητικά, μπορώ όμως να πω ότι με αηδιάζει η σαρκοφαγική διάθεση πολλών παρουσιαστών και πανελιστών, η έλλειψη σεβασμού σε σοβαρά θέματα και η άγνοια. Δυστυχώς μετρώ πολλά τέτοια παραδείγματα. Μέχρι λοιπόν να αλλάξουν όλα αυτά, λέω να παραμείνω στα καταπληκτικά ντοκιμαντέρ "Μητροπόλεις" που προβάλλει η ΕΡΤ αργά (δυστυχώς) το βράδυ.



Μιχάλης Καντζάς - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV


Προσωπικά με χαροποίησε που από πρόπερσι είμαι στο «Όλα Καλά» είμαι στην εκπομπή, είμαι ξανά στα τηλεοπτικά γιατί απείχα 10 χρόνια. Σίγουρα η γνωριμία μου αρχικά με την Ιωάννα Λίλη και με τα υπόλοιπα παιδιά, και φέτος με την Νικολέτα την Ράλλη με χαροποίησαν πάρα πολύ.
Μου αρέσει που έχει απήχηση η εκπομπή. Κάτι που το δείχνουν τα νούμερα, και για μια εκπομπή στη Θεσσαλονίκη βλέπω ότι δείχνουν ενδιαφέρον άνθρωποι από όλη την Ελλάδα. Με χαροποιεί καθημερινά, η ανταπόκριση που έχει η παραγωγή όσο αναφορά στις προτάσεις, στις ιδέες και στα θέματα μου. Ουσιαστικά, η παραγωγή μου δείχνει εμπιστοσύνη και ένα πάρα πολύ καλό κλίμα που ξεκινάει από τον Γιώργο τον Ζώη τον Γενικό μας διευθυντή και τελειώνει μέχρι και τον Μανώλη που είναι στο μοντάζ. Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στο κανάλι και έτσι η δουλειά γίνεται ευχαρίστηση.
Με στενοχώρησε η αυταρχική διάθεση που έδειξε, η Κυβέρνηση απέναντι στα κανάλια και στον αριθμό 4. Είναι καθαρά σαν ολοκληρωτικό καθεστώς, αυθαίρετο εντελώς.
Με στεναχώρησε πολύ όταν έπρεπε μέσα από την εκπομπή να δώσουμε πληροφορίες για τον χαμό του Παντελή Παντελίδη. Ένα νέο παιδί, ένα πολλά υποσχόμενο καλλιτέχνη μια μεγάλη απώλεια. Ήταν μια δύσκολη εποχή εκείνη, με δυσκόλεψε πολύ τηλεοπτικά εμένα.
Δεν μου άρεσαν οι τρομοκρατικές επιθέσεις πάρα πολύ, με προβλημάτισαν. Γενικότερα θα ήθελα επί ευκαιρία να περάσω ένα μήνυμα ότι δεν θα πρέπει να αποξενωθούμε δεν θα πρέπει να απομονωθούμε. Θα πρέπει να αντιδράσουμε και να συνεχίσουμε τη ζωή μας στους κανονικούς ρυθμούς. Αυτή θα πρέπει να είναι η αντιμετώπιση μας, και όχι ο φόβος.



Κώστας Μάντζιος - Ε TV και TV-100
Τρία πράγματα που μου άρεσαν στην ελληνική τηλεόραση φέτος είναι το «Fatsabook» που παίζει στο Ε και με ταξιδεύει. Δεν έχει σχέση που το παρουσιάζω εγώ είναι τελείως αντικειμενική η άποψή μου. Το δεύτερο είναι το «LIKE» το οποίο βγαίνει στη ΤV-100 και δείχνει πως με 20 ευρώ βγαίνεις στη Θεσσαλονίκη κάτι πάρα πολύ έξυπνο για να μαθαίνουν και οι φοιτητές της πόλης πως με λίγα χρήματα μπορούν αν τα κάνουν όλα. Το τρίτο είναι η «formula 1» που βέβαια με ταξιδεύει στο μαγικό κόσμου του Grand Prix.
Δεν μου αρέσουν οι ειδήσεις, καθώς έχουμε κουραστεί από τις άσχημες ειδήσεις γενικότερα. Το δεύτερο είναι ότι φτάνει πια με την μαγειρική δεν μπορούμε άλλο, δεν αντέχουμε. Τέλος είναι λίγο κουραστικά τα talent show που πόσα ταλέντα να βγάλουμε σαν χώρα. Αυτά είναι τα τρία πράγματα που δεν ταιριάζουν με την αισθητική μου στην ελληνική τηλεόραση.

Μας κοινοποιήθηκε από το thessnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ