Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Αναλυτικά οι δηλώσεις Σαββίδη στην ΕΡΤ3

Την ετοιμότητά του να καταβάλει το προβλεπόμενο αντίτιμο για να αποκτήσει τηλεοπτική άδεια ως πρώτος επιλαχών μετά την αποχώρηση Καλογρίτσα, εξέφρασε ο Ιβάν Σαββίδης με αποκλειστικές δηλώσεις στην ΕΡΤ3.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του έχουν ως εξής:

«Mόλις τώρα καθόμουν με όλη την ομάδα μου στην τηλεόραση αντιλαμβανόμενος ότι ο χρόνος λήγει και ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να καταλάβουμε τι θα γίνει τώρα. Ακούσαμε ότι ο κύριος Καλογρίτσας έχει κάποια προβλήματα και ότι δεν θα αποκτήσει τελικά την τετάρτη άδεια. Σε αυτό το πλαίσιο δηλώνω ότι ο πρώτος επιλαχών είμαι εγώ και είμαι έτοιμος μέσα στις επόμενες μέρες να πληρώσω τη δόση από τα 61,5 εκατομμύρια και να αποκτήσω την άδεια. Αυτή η δήλωσή μου είναι επίσημη και ταυτόχρονα θέλω να επαναλάβω το αίτημα που είχα κάνει προς τα κανάλια τα οποία δεν έχουν αποκτήσει τελικώς άδεια ότι είμαι έτοιμος να αποκτήσω τα κανάλια προκειμένου να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας. Εάν με πληροφορήσουν ότι αποκτούμε αυτό το δικαίωμα εντός δύο-τριών ημερών είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε την πρώτη δόση. Συζητήσεις (με STAR και ALPHA) δεν υπάρχουν και δεν θα ήταν σωστό εάν δεν έχεις άδεια να διεξάγεις διαπραγμάτευση. Εγώ έκανα μία προκαταρκτική πρόταση. Σήμερα υποθέτω και αύριο έχω μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνω τελικά κάτοχος της τηλεοπτικής άδειας και σε αυτό το πλαίσιο ουσιαστικά επαναλαμβάνω την πρότασή μου ότι είμαι έτοιμος να διαπραγματευτώ και με τον ALPHA και με το STAR. Αν λάβουμε αρνητικές απαντήσεις και από τους δύο, αυτοί θα πρέπει να κάνουν περικοπές των εργαζομένων και εμείς από δική μας πλευρά από την αρχή να φτιάξουμε ένα καινούργιο κανάλι. Νομίζω ότι εντός των 90 ημερών, όπως έχει οριστεί από το κράτος σαν προθεσμία, θα λύσουμε αυτό το θέμα, απλώς θεωρώ ότι θα ήταν πιο σωστό να διατηρήσουμε τους εργαζόμενους οι οποίοι μπορούσαν και μπορούν να εργάζονται ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ