Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Ο παντρεμένος άνδρας ερωτεύθηκε μια γυναίκα στο σούπερ μάρκετ. Αυτό που συνέβη μετά είναι φοβερό...

Ο Jason Hewlett,ένας ευτυχισμένος παντρεμένος κωμικός με τέσσερα παιδιά, περίμενε στην ουρά για να πληρώσει τα ψώνια του όταν παρατήρησε μια όμορφη γυναίκα μπροστά του. Εκείνη την στιγμή της στιγμιαίας φυσικής έλξης, ο Jason αισθάνθηκε ένα δυσάρεστο αίσθημα ενοχής και φοβήθηκε ότι είχε ‘απατήσει΄ την σύζυγό του. 


Όπως λέει στην ανάρτησή του στο Facebook: 
Ήμουν στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσω κάποια μικροπράγματα,ξέρετε – τσιμπιδάκια φρυδιών,νυχοκόπτη, ζελέ για τα μαλλιά, λίγο κρέας, σαρδέλες,ένα σφουγγάρι – και όπως πήγα να πληρώσω, είδα αυτή τη γυναίκα στην ουρά και με χτύπησε κατακούτελα. Σκέφτηκα, ‘Ουάου, τυχερός αυτός που την έχει!’ Στη συνέχεια, ένα κλάσμα του δευτερολέπτου αργότερα, κατάλαβε ότι η γυναίκα ήταν στην πραγματικότητα η σύζυγός του,η οποία κατά τύχη ψώνιζε στο ίδιο κατάστημα, την ίδια ακριβώς στιγμή. Ο Jason σκέφτηκε να της μιλήσει αλλά στάθηκε πίσω και σιωπηλά την παρατηρούσε, καθώς αυτή πλήρωνε και έφευγε μη γνωρίζοντας τίποτα για τον κατάπληκτο σύζυγό της που ξαφνικά είχε συνειδητοποιήσει βαθιά πόσο θαύμαζε την γυναίκα του. 
Αυτό αργότερα ήταν η βάση για να γράψει κάτι πολύ γλυκό στο Facebook. ‘Πρώτα απ’ όλα, αιφνιδιάστηκα από το πόσο εκπληκτικά όμορφη είναι για άλλη μια φορά. Πιστεύω ότι το βλέπω συχνά, αλλά σήμερα, μη γνωρίζοντας ότι ήταν στο κατάστημα, την είδα με νέα μάτια και απλά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι εγώ ήμουν ο σύντροφος της. Δεύτερον, με εξέπληξε ότι δεν με παρατήρησε καθόλου.Αυτό είναι και καλό και κακό πράγμα. 
Καλό στο ότι δεν έχει μάτια για να κοιτάζει άλλους αλλά είναι επίσης κακό, γιατί κατάλαβα πόσο κοντά είχα έρθει στο να μην την κερδίσω τελικά και την τιτάνια προσπάθεια που έπρεπε να κάνω όλα αυτά τα χρόνια για να έχω λίγη από την προσοχή της και να μου πει ένα ναι για ένα ραντεβού. Για ένα λεπτό ένιωσα εκείνο το γνωστό αίσθημα της θλίψης όπως όταν την είδα πρώτη φορά και έλεγα ότι ήταν αδύνατον να με προσέξει. Αλλά κατά κάποιο τρόπο εγώ την κέρδισα παρά τις ανασφάλειες μου, τις αδυναμίες και τις ατέλειες. Τρίτον, ήμουν τελικά τόσο ευτυχής να την δω με τόση αυτοπεποίθηση εκείνη την ημέρα, ανεξάρτητη, ικανή, ταπεινή,ευχάριστη, γλυκιά, αυτός ο εκπληκτικός άνθρωπος που είναι. 
Στη συνέχεια άρπαξε τα πράγματά της και βγήκε έξω από την πόρτα. Δεν είπα τίποτα, απλά παρακολούθησα αυτή την γυναίκα που θαύμαζα, που ήταν η γυναίκα μου και θα την αγαπώ για πάντα.’ Jason Hewlett 


Όλα τα ζευγάρια μπορούν να πάρουν ένα πολύτιμο μάθημα από την τυχαία συνάντηση του Jason: να θυμάστε να κοιτάζετε τον/την σύζυγο σας, μέσα από τα μάτια ενός ξένου σε μια ουρά σούπερ μάρκετ και να θυμηθείτε γιατί την/τον ερωτεύτηκατε. 

Jason Hewlett


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ