Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Η 21χρονη που ζει σαν μωρό για να ξεχάσει το παρελθόν της

Φοράει πάνες, πίνει από το μπιμπερό και κοιμάται σε μια γιγάντια κούνια, αλλά αυτή η 21χρονη λέει ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό και δεν κάνει τίποτα λάθος.

Η Jess, η οποία είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά σε ηλικία μόλις 2 ετών, υπέστη κατάθλιψη και προσπαθεί να παλέψει με τον τραύμα που της έχει αφήσει αυτή η εμπειρία. Αλλά τώρα, με τη βοήθεια του 24χρονου συντρόφου της David, ντύνεται σαν μωρό και έχει δικό της κανάλι στο YouTube με εκατοντάδες να έχουν εγγραφεί.

Ο David ο οποίος αυτοαποκαλείται «μπαμπάς» της Jess, δήλωσε όταν ρωτήθηκε για την ιδιαίτερη κατάσταση: «Μερικοί άνθρωποι με έχουν αποκαλέσει παιδεραστή και γελάνε με την Jess. Αλλά πραγματικά, εγώ απλά προσπαθώ να το αγνοώ. Ξέρουμε ότι είμαστε εντάξει και ότι δεν κάνουμε κάτι λάθος».

Η νεαρή κοπέλα από τη Φλόριντα δηλώνει πολύ τυχερή και πιο ευτυχισμένη από ποτέ. «Το παιχνίδι με την ηλικία είναι πραγματικά η καλύτερη διαφυγή μου και αυτό μου επιτρέπει να διεκδικήσω εκ νέου την αθωότητα της παιδικής ηλικίας μου και να παίξω με τον τρόπο που πάντα ήθελα. Εκτός όμως απ' αυτό, αυτός ο τρόπος ζωής ταιριάζει και με την προσωπικότητά μου. Μου επιτρέπει να είμαι παιχνιδιάρα και χαριτωμένη, πράγμα το οποίο είμαι ούτως ή άλλως», λέει η ίδια.

Το ζευγάρι, που είναι μαζί για 4 χρόνια, αναφέρει ότι το παιχνίδι με την ηλικία δεν είναι σεξουαλικό και είναι περισσότερο από μια επιλογή τρόπου ζωής. Παραδέχονται ότι τους φέρνει πιο κοντά, ενώ για τη νεαρή είναι ένας τρόπος να ξεχάσει το παρελθόν της και να ξαναζήσει την παιδική της ηλικία.

Ακόμη και αν για κάποιους αυτό μπορεί να φαίνεται παράξενο ή και ανόητο, η ίδια δε σκοπεύει να σταματήσει αφού τής προσφέρει την ευτυχία που δεν είχε όταν ήταν παιδί. Ανεβάζοντας τα βιντεάκια στο YouTubeκαι στα κοινωνικά δίκτυα θέλει να προτρέψει τον κόσμο να κάνει ό,τι του αρέσει και τον ευχαριστεί.
morogynaika1morogynaika2morogynaika3morogynaika4morogynaika5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ