Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Πόσα χρήματα έπαιρνε ο Βουτσάς και πόσα ο Παπαμιχαήλ για κάθε ταινία

Για τα χρήματα που έπαιρνε για κάθε ταινία στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ μίλησε γνωστός έλληνας ηθοποιός. Ο Κώστας Βουτσάς αναφέρθηκε στα κασέ της εποχής εκείνης μιλώντας και για τα ποσά που εισέπραττε ο ίδιος.

Σε συνέντευξη του στο ΦΜ Live αποκάλυψε περιστατικά της εποχής εκείνης όπως την διαμάχη του με τον Φίνο. Αναφέρθηκε μάλιστα και στη συμπεριφορά του προς τον Κώστα Χατζηχρήστο.

«Ήμουν στο γραφείο του Φίνου και μιλάγαμε για δουλειές, οπότε τον παίρνει ο θυρωρός και του λέει είναι ο Χατζηχρήστος, δεν είμαι εδώ λέει και το κλείνει. Μετά από λίγο τον ξαναπαίρνει ο θυρωρός και του λέει είναι στο τηλέφωνο ο κ. Χατζηχρήστος και θέλει να σας μιλήσει και του απαντάει δεν είμαι εδώ πες του. Και μου λέει εμένα ο Φίνος έχει κάνει τόσες ταινίες, έχει φθαρεί, τι να τον κάνω; Και τον έδιωξε. Και λέω εγώ από μέσα μου εμένα αυτό δεν θα μου το κάνεις ποτέ και έφυγα από τον Φίνο με την δικαιολογία ότι ο Παπαμιχαήλ έπαιρνε 300.000 δραχμές στην ταινία κι εγώ 250.000. Μου έκανε μήνυση ο Φίνος, πήγαμε στα δικαστήρια. Κι όταν αρρώστησε ο Φίνος, πήγα στο νοσοκομείο και μου λέει η γυναίκα του η Τζέλα φταις κι εσύ που έγινε έτσι ο Φίνος, που αρρώστησε. Λογικό ήταν να στεναχωρηθεί ο άνθρωπος, αλλά εγώ ήθελα την καριέρα μου».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ