Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Συγκλονίζει ο Γιώργος Γεωργίου: «Στάζει αίμα η καρδιά μου όταν βλέπω το γιο μου σε αυτή την κατάσταση» (βίντεο)

Για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο γιος του, ο Γιώργος Γεωργίου είχε αναφερθεί στην εκπομπή του Θοδωρή Αθερίδη. Χθες, στο «Αλήθειες με τη Ζήνα» ο δημοσιογράφος εξομολογήθηκε τα όνειρα που είχε για το γιο του και τον πόνο που του δημιούργησε όλο αυτό.

«Έχω ένα γιο που είναι άρρωστος. Έχει μία σπάνια ασθένεια λέγεται Φρίντριχ, ελληνικά αν το πούμε αισθητική νευροπάθεια. Είναι σε αναπηρική πολυθρόνα. Χτυπάει έναν στο 1,5 εκατομμύριο. Το έμαθα το '92. Ήταν τότε 11 χρονών. Είχε αστάθεια η οποία σιγά σιγά εξελίχθηκε σε παραλυσία. Ασπρίσαν τα μαλλιά μου και μου πέσαν τα δόντια. Τον είχα πάει στην Αγγλία και «τρελάθηκα». Όταν έχεις ένα παιδί σε αυτή την κατάσταση δεν είναι να τρελαίνεσαι; Δεν είναι αμαρτία; Δεν είναι κρίμα; Ένα παιδί με τρομαχτικές δυνατότητες. Στάζει αίμα η καρδιά μου όταν βλέπω το γιο μου σε αυτή την κατάσταση. Όταν σκέφτομαι τι σκέφτεται αυτό το παιδί μέσα του όλα αυτά τα χρόνια. Πως νιώθει...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ