Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Ρατς: "Δεν ξέρω για ποιον ακριβώς λόγο είμαι στην δεύτερη ομάδα"

Εξηγήσεις από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ για τους λόγους του παραγκωνισμού του περιμένει ο Ρουμάνος ποδοσφαιριστής Ραζβάν Ρατς.

Ο διεθνής μπακ μίλησε στους συμπατριώτες του και εξέφρασε την ανησυχία του για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην καριέρα του η απόφαση του «Δικεφάλου του Βορρά».

«Ανησυχώ για την προσωπική μου κατάσταση. Σίγουρα υπάρχει ο αγώνας της εθνικής με την Ουγγαρία, αλλά πρώτα πρέπει να λύσω την κατάσταση εδώ και τουλάχιστον να καταλάβω τι συμβαίνει.

Δεν ξέρω ακριβώς... Δεν έχω μιλήσει με κανέναν στην ομάδα, γι’ αυτό λέω ότι δεν ξέρω για ποιον ακριβώς λόγο είμαι στην δεύτερη ομάδα. Μου είπαν ότι είναι απόφαση του συλλόγου, αυτό είναι όλο. Μου είπαν ότι θα μπορούσα να φύγω δωρεάν. Αλλά δεν ξέρω πώς ακριβώς γίνεται αυτό. Μου είπαν ότι δόθηκε κάποιο έγγραφο ή κάτι τέτοιο», δήλωσε στην ιστοσελίδα «dolce-sport.ro».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ