Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Νικολέττα Ράλλη: Τελευταία φορά που...

Η παρουσιάστρια μας μιλά για την τελευταία φορά που…

Έκανες μια καλή πράξη;
Την περασμένη Παρασκευή, όταν πήγα να καθαρίσω την παραλία του Σχοινιά, καθώς είμαι Πρέσβειρα Καθαρών Θαλασσών.

Σε φλέρταραν έξυπνα;
Συμβαίνει σχεδόν καθημερινά και είναι πολύ όμορφο. Δεν πιστεύω στις έξυπνες ατάκες, αλλά στο ωραίο βλέμμα, οπότε το φλερτ μπορεί να συμβεί ακόμα και όταν έχεις πάει να πάρεις καφέ.

Είπες «Ποτέ μη λες ποτέ»;
Είχα γνωρίσει έναν άντρα και είχα πει «Εγώ με αυτόν αποκλείεται!». Τελικά με αυτόν ασχολήθηκα.

Δεν σου άρεσε ο εαυτός σου στον καθρέφτη;
Όταν κοιμάμαι ελάχιστα και ξυπνάω εκνευρισμένη και με νεύρα.

Έκανες μια γκάφα;
Την περασμένη Παρασκευή, όταν πήγα στο αεροδρόμιο για να πετάξω με προορισμό τη Μύκονο. Έψαχνα την πτήση μου, δεν μπορούσα να τη βρω και τελικά είχα κάνει λάθος, αφού είχα εκδώσει εισιτήρια για αρχές Αυγούστου.

Ξενύχτησες με την παρέα σου;
Δεν θυμάμαι… Φαντάσου κατάντια! Έχει να συμβεί πολύ καιρό, έχουν παντρευτεί και οι μισές φίλες μου. Ελπίζω τώρα που θα είμαι στη Μύκονο να βγω και να διασκεδάσω μέχρι το πρωί!


Πηγή: PEOPLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ