Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Πύρρος Δήμας: "Μη μεγαλώσουν τα παιδιά μας σε μια αλβανοποιημένη Ελλάδα"

Ο Πύρρος Δήμας, ο άνθρωπος που έκανε στο παρελθόν υπερήφανους όλους τους Έλληνες, χρησιμοποίησε τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook για να στείλει το δικό του μήνυμα όσον αφορά το δημοψήφισμα και τον κίνδυνο εξόδου της χώρας μας από το ευρώ μετά τις τελευταίες εξελίξεις.

Ο πρωταθλητής της άρσης βαρών και πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ανήρτησε μια φωτογραφία με μια ηλικιωμένη γυναίκα να κλαίει έξω από την Εθνική Τράπεζα, γράφοντας παράλληλα το ακόλουθο μήνυμα:

«Δέχομαι κριτική για το γεγονός οτι επιλέγω να είμαι ανοικτός ως προς το τι πιστεύω (και ναι κυρίες και κύριοι αυτό είναι δημοκρατία). Μου είπανε οτι είμαι Αλβανός και δεν έχω το δικαίωμα να μιλάω. Εγώ πράγματι μεγάλωσα στην Αλβανία. Και επειδή έζησα οτι γινόταν εκεί αρνούμαι την αλβανοποίηση στην οποία οδηγείται η ελληνική κοινωνία. Αρνούμαι τα παιδιά μας να στέκονται σε ουρές για 1 κιλό τυρί ή 10 αυγά ή 60 γραμμάρια κιμά (αμφιβόλου προελεύσεως) κάθε μήνα με ένα κουπόνι στο χέρι όπως στάθηκα εγώ. Αρνούμαι να μεγαλώσουν με έναν Χότζα πάνω απ'το κεφάλι τους και τον φόβο στην ψυχή τους. Επειδή ευτυχώς οι περισσότεροι απο εσάς που με βρίζετε για προδοσίες και άλλου τέτοιου είδους ακρότητες δεν το έχετε ζήσει, ελπίζω να το φαντάζεστε αλλα να μην το ζήσετε ποτέ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ